Компанијата Confiva, која стои зад водечката европска платформа за виртуелни конференции, и M2Communications, агенција за креирање и управување со настани во регионот, го објавија своето стратешко партнерство кое ќе им овозможи на српскиот и црногорскиот пазар да ја користат најнапредната интерактивна платформа за виртуелни и хибридни настани.
Соработката помеѓу M2Communications, која веќе е препознаена како агенција чие портфолио вклучува реализација на голем број хибридни и онлајн настани, и напредната технологија на Confiva, која нуди иновативна софтверска платформа за виртуелни настани, на корисниците ќе им обезбеди комплетна решение за продажба, пристап и одржување на виртуелни и хибридни настани. Confiva и M2C на пазарот ќе му понудат опција за „менаџирана услуга“, што значи дека организаторите на разни видови настани можат да се фокусираат првенствено на содржината, а не на самата технологија.
Миро Антиќ, партнер и генерален директор за искуства на агенцијата M2C, рече дека оваа соработка „ќе обезбеди модерен, безбеден и иновативен начин за организирање хибридни и виртуелни настани. Имајќи ја предвид ерата на дигитализација и околностите во кои индустријата за настани и комуникација во живо се врати во нормален тек, хибридните решенија се тука да обезбедат поддршка и да додадат вредност на нивните крајни корисници, на кои ќе им бидат понудени подобри искуства на овој начин“.
Јака Горник, генерален менаџер на Confiva, изјави дека „вклучувањето на силен локален партнер, како што е M2Communications, отвора простор за нас да понудиме глобално решение поврзано со онлајн и хибридни настани со интегрирано локално знаење и поддршка. На овој начин, ние дејствуваме глобално, но размислуваме локално, нудејќи им на нашите клиенти на овие пазари поголема безбедност на услугата што се нуди. Нашата крајна цел е да понудиме едно место каде што нашиот нов партнер игра многу важна улога. Возбудени сме што соработуваме со компанијата M2C, која ги дели истите вредности со нас и се грижи за најдоброто корисничко искуство.“
Секторот софтвер за хибридни и виртуелни настани забележа значителен раст за време на пандемијата, а аналитичарите очекуваат тој тренд да продолжи, бидејќи настаните од новиот формат што се развија во меѓувреме остануваат на пазарот, а исто така има и зголемување на бројот на хибридни настани кои им помагаат на организаторите да ги постигнат своите цели додека го олеснуваат учеството и интеракцијата помеѓу живата и виртуелната публика.