• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, June 7, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг365 истражување: Кои се најпрепознатливите брендови во индустријата на небанкарски финансиски друштва

10/02/2022
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Tigo.mk повторно на врвот како најпрепознатливо и најпрепорачано финансиско друштво на  пазарот

Во декември 2021, Маркетинг365 го спроведе второто по ред квартално истражување за јавното мислење и перцепциите на небанкарските финансиски друштва.

р е к л а м а

Исто такво истражување беше направено и во септември минатата година, за третиот квартал во 2021 година, a резултатите можете да ги видите овде.

Во анкетата која беше објавена на нашиот веб портал за последните 3 месеци од минатата година учествуваа 1095 испитаници, од различна демографска структура, пол, возраст, националност, степен на образование итн.

Според демографската анализа, и овој пат најголемиот дел од испитаниците се на возраст од 31 до 40 години или 32,9%, а од вкупниот број на испитаници дури 82,9 отсто се од женски пол. Најголемиот број од испитаниците кои учествувале во истражувањето се Македонци (85,8%), додека 50,5% имаат факултетска, магистерска или докторска диплома. 83,9 отсто од испитаниците кои учествувале во истражувањето живеат во урбани средини и тоа најголем број во Скопскиот регион (40%), следени од пелагонискиот регион со 17%. 41,5% од испитаниците се вработени во приватниот сектор и најголемиот број од испитаниците – 41% се со месечни приходи помеѓу 12,000 и 24,000 денари.

Преферирани методи за пристап до финансии на граѓаните

Во случај да имаат потреба од финансиски средства, најголем дел од испитаниците (28,2%) се изјасниле дека би позајмиле пари од пријатели, додека 25,6% би земале кредитна картичка или би искористиле дозволен минус, а 23,5% би земале кредит од банка, што претставува намалување од близу 5% споредено со резултатите од претходното истражување. Опцијата краткорочен, брз кредит од небанкарските финансиски друштва (НФД) била избор на 17,4 отсто од нив, и бележи скромен пораст споредено со претходните резултати. Секако, постојаниот постепен пораст на лицата на кои им се потребни услугите од небанкарските финансиски друштва говори за потребата од услугите од овие финансиски институции и нивната улога во зајакнување на куповната моќ на граѓаните, имајќи предвид дека тие нудат голема брзина и флексибилност во пристапот до финансии за граѓаните.

Граѓаните се запознаени со индиустријата и услугите на небанкарските финансиски друштва 

На прашањето „Дали знаете што е краткорочен брз кредит?“, високи 78% од испитаниците се изјасниле дека знаат што претставува инструментот „краткорочен брз кредит“ и најголемиот дел од нив (71%) одговориле дека се запознаени со компании кои работат во дејноста, односно кои нудат краткорочни брзи кредити. Ова повторно го потврдува исказот од минатото истражување дека, услугите од финансиските друштва како комплементарен извор на финансиски средства се неопходни за граѓаните и претставува сериозен индикатор дека свесноста за НБФ друштвата се зголемува.

Tigo.mk – најпрепознатлив бренд од НБФ индустријата во нашата земја

Во маркетинг истражувањата, еден од главните параметри кои укажува на висока свесност за познавањето на одреден бренд, односно, е најпрепознатлив меѓу населението е категоријата “top of mind”, односно прашањето „кој бренд прв ви доаѓа на ум“. Овој податок се однесува на севкупната препознатливост за брендот, почнувајќи од нивната комуникација кон јавноста преку маркетинг и/или ПР алатки, нивниот бренд, лого, бои, застапеност, достапност итн. Па така, на прашањата „Која е првата компанија која нуди краткорочни брзи кредити која Ви доаѓа на ум?“ и  „Кои 3 компании кои нудат краткорочни брзи кредити од наведените први ги препознавате?“ од нашето истражување, со позначајни разлики се издвојува жолто-виолетовиот бренд Tigo.mk.

Имено, 31,48% од испитаниците кои се запознаени со компании кои нудат краткорочни брзи кредити го посочиле Tigo.mk како првата компанија која им доаѓа на ум. Како второрангирана компанија се наоѓа  Iute Credit со 19,87%, по што следуваат и M Cash со 16,З проценти и Creddissimo со 10,97%. Останатите финансиски друштва се со значително помал процент.

Исто така, на визуелно прикажаното прашање со наведените логоа на компаниите „Кои 3 компании кои нудат краткорочни брзи кредити од наведените први ги препознавате?“, најголем број од испитаниците на прашањето одговориле дека Tigo.mk (83,7%) е брендот кој први го препознаваат, по кој следат Iute Credit со 74% и M-Cash со 73,4%.

Искуства на корисниците на НБФИ услуги

Од вкупниот број испитаници кои подигнале брз кредит од небанкарска финансиска институција во последните 12 месеци, 48,8 отсто се изјасниле дека се одлучиле за овој тип финансиски услуги заради едноставноста, односно заради можноста да се аплицира само со лична карта или пасош, додека вкупно 44% отсто се изјасниле дека се одлучиле за овој тип финансиски услуги заради можноста да се аплицира онлајн.

Високи 46,4% проценти од испитаниците се изјасниле дека подигнале кредит поради брзината за одобрување на кредитот, што во комбинација со високите 44% проценти од оние коишто ја навеле причината за аплицирањето онлајн, претставува голем индикатор дека технолошките предиспозиции и брзината се клучен фактор кај граѓаните коишто подигнуваат кредити.

16,7% како причина за апликација навеле дека поволност за нив претставува и фактот што НБФ друштвата им нудат прв кредит кој што е бесплатен.

Искуства на корисниците на небанкарски финансиски услуги од НБФИ

И овој пат, во последниот дел од истражувањето се фокусиравме да дознаеме какво било искуството на испитаниците со домашните компании во моментот кога решиле да земат краткорочен брз кредит. Во продолжение се резултатите за искуствата со топ 3 компаниите односно НБФИ, од кои испитаниците зеле кредити по редослед – Tigo Finance, IuteCredit и M-Cash.

Tigo.mk

Најголемиот број од испитаниците земале кредит од Тиго во изминатите 12 месеци.

Резултатите од истражувањето на испитаниците кои во последните 12 месеци земале кредит од Тиго, упатуваат на исклучително високо ниво на задоволство од користењето на услугите на компанијата – високи 86%, при што на скала од 1 до 5 (каде 5 се однесува на целосно позитивно искуство), 61,5% имале целосно позитивно искуство.

Според оценките, испитаниците биле најзадоволни во интеракцијата со Тиго заради следните сегменти: можноста да се аплицира само со лична карта, интеракцијата и односот на вработените, како и опцијата да се отплаќа кредитот на повеќе месеци.

Над 61% од испитаниците кои земале кредит во Тиго, би ги препорачале услугите на компанијата на своите роднини или пријатели.

Големо мнозинство или 73% одговориле дека се запознаени со фактот дека компанијата нуди прв бесплатен кредит.

Најголем дел од испитаниците одговориле дека со услугите на компанијата Тigo се запознале на Интернет (75,6%), додека 14 отсто преку ТВ реклами.

IuteCredit

Искуството на испитаниците кои во последните 12 месеци земале кредит од IuteCredit покажува дека повеќе од половина од нив (55,7%) имале целосно позитивно искуство со користењето на услугите на компанијата, а 30% имаат генерално позитивно мислење за компанијата. Од испитаниците, 54,5 отсто со голема веројатност би ги препорачале услугите на компанијата на свои роднини и пријатели.

За IuteCredit, испитаниците најдобри оценки дале за можноста за отплата на повеќе рати, понатаму обемот на потребната документација и можноста за продолжување на рокот на отплата и љубезноста на вработените.

За услугите на IuteCredit испитаниците во големо мнозинство дознале преку Интернет (70%), додека 14,3% дознале од ТВ канали, а 11,4% од пријатели.

M-Cash

Кога станува збор за искуството со M-Cash, 58,5 % отсто од испитаниците рекле дека имале целосно позитивно искуство, а 14,6 отсто дека имаат општо позитивно искуство со компанијата. Повеќе од половина односно 58,5 отсто од испитаниците би ги препорачале услугите на M-Cash на своите роднини или пријатели.

Според оценките од испитаниците кои учествуваа во анкетата, најзадоволни во интеракцијата со M-Cash биле во следниве сегменти: понуда на услуги и брзината на исплатата на парите во кеш.

И за оваа компанија мнозинството испитаници одговориле дека со услугите кои се нудат во голема мера се информирале преку Интернет (63,4%).

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.