Оваа листа ги претставува жените кои ја обликуваат рекламната индустрија во Европа
Ad Age објави својата листа Women to Watch Europe 2018, која претставува група од 20 жени номинирани заради нивниот успех и работа на унапредување на индустријата на маркетинг, огласување и медиуми.
Ова е трета година како се објавува оваа листа, која ги препознава и слави достигнувањата на жените кои со својот пристап до креативната работа и маркетинг сакаат да ја променат индустријата.
Џудан Полак, извршен уредник на AdAge, по повод објавувањето на оваа листа изјави: “Ние сме многу задоволни со нашата листа Women to Watch Europe за 2018 година. Не само што нивните достигнувања се големи во рамките на нивната компанија, оваа група на жени ги руши бариерите со цел да создадат поинклузивна и работна атмосфера на еднаквост во рамките на индустријата како целина “.
Профилите на жените номинирани за Women to Watch Europe 2018 ќе бидат објавени на 28 мај, а признанијата ќе им бидат доделени во Лондон на 6 јуни, во партнерство со организацијата Women in Advertising & Communications London (WACL).
Овогодишните Women to Watch Europe 2018 се:
- Elena Alti, Head of digital maketing, Santander Group, Madrid
- Paloma Azulay, Creative excellence director, Coco-Cola Central and Eastern Europe division, Vienna
- Sophie Blum, VP, global brand innovation and brand building for Europe, Procter & Gamble, Geneva
- Cristiana Boccassini, Executive creative director, Publicis Italy, Rome
- Helen Calcraft, Founding partner of Lucky Generals and CEO of TBWA’s UK Group, London
- Karen Corrigan, CEO, FCB Happiness, Brussels
- Brianne Ehrenkranz, Senior director of marketing for Europe, NBA, London
- Nilufar Fowler, CEO, worldwide central team, Mindshare, London
- Roshni Goyate, Co-founder, The Other Box, London
- Ulrike Handel, CEO, Dentsu Aegis Germany, Hamburg
- Cathy Ibal, CNN VP of ad sales, Eastern and Southern Europe, the CIS, Africa and the Middle East, Paris.
- Eilidh Macaskill, VP of creative and media, Asda, Leeds, Great Britian
- Vicki Maguire, Joint chief creative officer, Grey London
- Caroline Pay, Joint creative officer, Grey London
- Cat Paterson, Senior brand and commercial director, PepsiCo, London
- Roxane Philson, Chief marketing officer, ONE, London
- Sam Phillips, Chief marketing officer, Omnicom Media Group U.K., London
- Meta Redstedt, Global master brand and communications director, Essity, Gothenburg, Sweden
- Nisha Robb, Marketing director for advertising, Google U.K., London
- Leyya Satter, Co-founder, The Other Box, London