Новата Божиќна реклама на британскиот ланец на стоковни куќи John Lewis, која вообичаено важи за една од најочекуваните во текот на празничната сезона, нѐ води на магично патување низ животните спомени на една девојка во потрага по совршениот подарок за нејзината сестра.
Насловена како „Часот за подарување“ („The Gifting Hour“), приказната ја следи Сели, која, како и многу луѓе, малку доцни со својот празничен шопинг и сега брза да најде соодветен подарок за својата сестра во продавница на John Lewis.
Додека разгледува фустани во продавницата, Сели открива магичен премин што ја носи назад во нејзиниот дом од детството, влегувајќи во надреален свет кој ги оживува спомените на нејзината сестра. Од раните моменти на детството до тинејџерски драми, рекламата сликовито ја доловува врската на сестрите низ сите нејзини врвови и падови.
Конечно, Сели го наоѓа совршениот подарок – повторно соединувајќи се со нејзината сестра во денешно време, додека нивното патување низ годините заокружува полн круг.
Кампањата е создадена во соработка со креативната агенција Saatchi & Saatchi и продукциската куќа Riff Raff.