• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, June 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Македонија на прво место по квалитет на услугите во регионот

04/07/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во периодот од 15 мај – 15 јуни 2018 година, истражувачката компанија Хераклеа, во соработка со агенциите за тајно купување на регионот, десетти пат по ред, го спроведе своето истражување за основните елементи на квалитетот на услугите со цел пронаоѓање на најдобрите во регионот.

Во студијата учествуваа шест земји од регионот: Босна и Херцеговина, Црна Гора, Хрватска, Македонија, Словенија и Србија. Тајните купувачи посетија 800 различни објекти, како што се салони за автомобили, банки, бензински пумпи, продавници за малопродажба, супермаркети, телекомуникациски компании, туристичко-угостителски објекти и услужни индустрии.

р е к л а м а

Биле мерени пет основни елементи на добри, односно квалитетни услуги, како што се: поздравување, идентификување на потребите / желбите на купувачите, познавање на производот, понуда на дополнителни производи и благодарност за посетата, според акронимот на англискиот збор GUEST (гостин) за Greet, Understand, Explain, Suggest, Thank.

Според резултатите од оваа година, Македонија оствари најдобар резултат, односно 78,96%. Словенија е на второ место со резултат од 75,60% и оствари пад за 3,43 процентни поени. Србија со резултат од 74,73% е на трето место и е подобра за 1,33 процентни поени во споредба со претходната година. Во овогодинешното истражување, Хрватска се рангираше на четвртото место со резултат од 73,16% и забележа пад од 0,46 процентни поени од минатогодишните резултати. Со најмногу области за подобрување се издвои Босна и Херцеговина со резултат од 56,89% и пад од 2,17 процентни поени во однос на минатата година и заедно со Црна Гора (70,59%) се најде под просекот за оваа година, кој изнесува 71,34%.

Категоријата познавање на производот оствари најдобар вкупен резултат од 91,68%, но бележи пад од 0,58 процентни поени во однос на претходната година. Сите земји оствариле подеднакво добар резултат над 90% во оваа категорија, со исклучок на Хрватска со резултат од 87,61 и Босна и Херцеговина, со резултат од 80,67%.

Во категоријата- поздравување, Србија е на прво место со резултат од 86,16%, а на последно место е Босна и Херцеговина со резултат од 57,00% и бележи пад од 2 процентни поени во однос на минатата година и најголемо отстапување од резултатите на другите земја на регионот. Вкупниот резултат во категоријата поздравување е 77,78%, со што оваа категорија го зазеде второто место. Со оглед на тоа што поздравувањето е првиот контакт со купувачот или гостинот, неопходно е континуирано подобрување на оваа област.

Категоријата благодарност за посетата со вкупен резултат од 72,65% бележи пад од 2,63 процентни поени во споредба со претходната година. Петта година по ред Словенија ја презеде водечката улога во оваа категорија со резултат од 87,00%. На дното на скалата, Босна и Херцеговина се рангираше со 60,67% и забележа пад во оваа категорија од дури 6,33 процентни поени во споредба со претходната година. Хрватска го освои второто место во оваа категорија со резултат од 81,76%.

Категоријата – утврдување на потребите / желбите на купувачите оствари резултат од 69,26%, а Македонија се истакна како водечка земја со резултат од 83,00%, додека Босна и Херцеговина и овде има најмногу подрачја за унапредување со резултат од 55,33%.

Како и во претходните години, најлошо рангираната категорија е понуда на дополнителни производи со резултат од 40,76%. Првото место во оваа категорија го зазеде Словенија со 50,00%. Босна и Херцеговина има најголем број области за унапредување, со резултат од само 30,67%, иако бележи раст од 10 процентни поени во споредба со минатата година.

Македонија оствари водечка позиција во категоријата утврдување на желбите и потребите, додека второрангираната Словенија е на прво место во категоријата понуда на дополнителни производи и благодарност. Босна и Херцеговина имаше најлоши резултати во сите категории оваа година.

Гледајќи ги резултатите по дејности, може да се заклучи дека најмногу се истакнале авто салоните со резултат од 93,10%, со што бележат пад на квалитетот на услугите од 1,34 процентни поени во однос на минатата година. Супермаркетите, како и во претходната година, се истакнаа како дејност со најмногу подрачја за унапредување со резултат од 56,75%.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.