Посебно внимание предизвика изјавата на Закерберг според која Фејсбук поинаку ќе реагира на лажните вести од лажните видеа.
Марк Закерберг во изминатата година и пол навистина имаше тешка работа. Со бројни афери и безбедносни пропусти кои беа откриени во Фејсбук, требаше да одговори и на некои не многу пријатни прашања од корисници, пратеници и истражни комисии.
Фејсбук и Закерберг постојано се критикувани поради нивната неспособност да се борат против лажните вести (fake news), а во последно време и лажните видеа (deep fake).
Затоа, посебно внимание беше посветено на изјавата на Закерберг според која Фејсбук ќе реагира поинаку на лажни вестите од лажните видеа.
“Мислам дека лажните видеа се различни од традиционалните неточни информации. Но, мислам и дека кон тоа треба да биде пристапи со претпазливост и по консултации со бројни експерти, не е само со брзи и неизбалансирани потези“, изјави Закерберг на Aspen Ideas Festival.
На прашањето зошто Фејсбук автоматски не ги елиминира лажните видеа, Закерберг изјави дека е особено тешко да се утврди што точно е лажен видео.
Некои видеа намерно се променети со цел да се изобличи вистината и да дезинформираат, други се направени за новинарски потреби и ризикуваат да бидат означени како лажни видеа, објасни Закерберг и додаде дека е многу лесно да се политизира ова прашање само затоа што на некој не му се допаѓа начинот на кој нешто е монтирано во видеото.
Тој посочи дека сите треба да бидат многу внимателни при дефинирањето на тоа што точно претставува дезинформација и како се користи.
“Ова е многу важна област, бидејќи технологијата на вештачка интелигенција се подобрува. Затоа мислам дека е добро да постојат различни правила за тоа како да се однесуваме кон нив и да ги третираме поинаку отколку што ги третираме класичните неточни информации на интернет, изјави Закерберг.
Во дефинирањето на она што е лажна вест, лажно видео, а што дезинформација, би требало да им помогнат експертите. Поточно, тој истакна дека се консултира со експерти за поставување на граници и дефинирање на категориите, но и дефинирање на начините на однесување кон таквите содржини.
Но, тој не кажа кога (и дали) овие нови правила би можеле да бидат презентирани пред јавноста.