• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, July 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетерите користат погрешни мерења при оценување на своите контент кампањи

14/01/2019
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

World Media Group направи истражување со клучните играчи од категориите на огласувачи, агенции, медиуми и консултантски куќи

Се чини дека експертите за маркетинг користат погрешна метрика при оценувањето на успехот на нивните контент кампањи, се вели во едно ново истражување.

р е к л а м а

Маркетинг на содржини (контент маркетинг) е високо ценет кај професионалците за маркетинг како средство за стимулирање на ангажманот на брендот, според студијата на World Media Group, но ретко се користат соодветните критериуми.

World Media Group кој е стратешки сојуз меѓу водечките светски издавачи на медиуми, вклучувајќи ги Блумберг Медиа Груп, Економист, Форбс и Вол Стрит Журнал, спроведе истражување меѓу клучните влијателни групи во категориите на огласувачи, агенции, медиуми и консултански куќи.

Истражувањето покажа дека 49% од маркетерите сметаат дека “brand engagement“, односно успехот во поттикнување на потрошувачите да поминуваат повеќе време со брендот, е главната сила на контент маркетингот. Brand engagement е значително пред “промена на перцепцијата” со 28% и “подигање на свеста” со 17%.

Сепак, постои голема веројатност дека маркетинг експертите ќе го користат мерењето на свеста и перцепцијата, а не метриката на ангажманот, како што е “времето поминато со содржината” за мерење на успешноста на кампањите.

Огромно мнозинство од маркетерите (78%) очекуваат маркетингот на содржини во следните 24 месеци ќе стане се` поважен.

“Приказната” се смета за најголема детерминанта на успехот на контент кампањата, а 71% од испитаниците веруваат во тоа. Потоа следат автентичноста (62%) и креативната имплементација (38%).

Студијата покажа дека најголем тренд во следната година ќе биде употребата на видеа со краток формат (под 60 секунди), при што 69% од испитаниците тврдат дека повеќе ќе го користат. Ова може да биде предизвик за агенциите и брендовите кои се соочуваат со задача да креираат и раскажуваат атрактивни приказни во пократки временски слотови.

Некои испитаници тврдат дека ова е погрешен пристап кон ангажирање на потрошувачите и дека содржината која е повеќе информативна и забавна е всушност подобро решение.

Останатите предвидувања на трендовите вклучуваат повеќе содржини во уреднички стил (58%), како и зголемување на бројот на објави на социјалните медиуми, како што потврдија 56% од испитаниците.

На подолг рок, виртуелната реалност и проширената реалност се највозбудливи за маркетерите, а потоа следат аудио, подкасти и гласовни содржини.

Сепак, достапноста на виртуелната реалност и поврзаните технологии, моментално е на последно место кога се во прашање факторите кои придонесуваат за избор на медиумски партнер, а само 3% од испитаниците ги наведуваат како причини. На врвот на листата, со 72%, се најде обезбедување на веродостојна уредувачка средина, проследено со квалитетот на ангажманот на публиката (65%) и профилот на публика (63%).

Извор: WARC

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.