• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетерите сега ќе можат да вршат истражувања како луѓето реагираат на нивните мобилни реклами

05/01/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Надвор од големите играчи како Facebook, маркетерите со години се мачеа да докажат дека мобилниот адвертајзинг е ефективен, во значајна мера затоа што кампањите за смартфони ги немаа можностите за мерење и таргетирање кои десктоп огласувачите ги очекуваа.

reading on mobile

“Она за што маркетерите се засегнати денес е големиот премин од десктоп на мобилни уреди”, изјави Ричи Гласберг, CEO на Medialets која е во сопственост на WPP. “Во последните две до три години, мобилните зафаќаат 60% од користењето на дигиталните технологии, но маркетинг трошењето заостанува. Алатките кои ги употребуваат за десктоп не одговараат за мобилните уреди.”

р е к л а м а

За да им се помогне на брендовите да го мерат ефектот на мобилните реклами кои им ги прикажуваат на потрошувачите, Medialets ја приклучи својата технологија за таргетирање на реклами на  brand-lift истражувањата на Millward Brown Digital (исто така во сопственост на WPP). После прикажувањето на мобилна реклама, огласувачите ќе можат да направат истражување за да дознаат дали луѓето ја памтат.

До сега, брендовите можеа да прават истражувања преку Millward Brown само на десктоп, бидејќи технологијата е заснована врз ‘колачиња’ (cookies), податоци кои ја следат Веб активноста, а кои не постојат на смартфони.

Наместо користењето на ‘колачиња’, технологијата на Medialets анонимно ги следи мобилните преку нивните идентификациони броеви за да им помогне на огласувачите да таргетираат специфични групи на потрошувачи. После идентификувањето дека некој ја погледнал рекламата, брендовите ќе можат последователно да направат истражување со прашања како “Дали ја запамтивте рекламата која што ја гледавте” или “Колку е веројатно да го купите призводот кој го гледавте во рекламата?”

“Ова е навистина тешка, длабока технологија, но е фундаментална,” рече Гласберг. “Ако неможете да го идентификувате уредот, а ‘колачињата’ не работаат на мобилни, како ќе им ги дадете на маркетерите алатките и индикаторите за перформанси со кои ќе се чувствуваат удобно при одредувањето на нивниот буџет за мобилен маркетинг?”

И покрај тоа што не сакаше да именува конкретни брендови, Гласберг рече дека пет огласувачи – вклучувајќи брендови од индустриите за автомобили, пакувани потрошувачи стоки, пијалоци и финансии  – ги испробале новите алатки за мерење.

Дали brand-lift истражувањата ќе ги убедат огласувачите да определат повисоки буџети за мобилен маркетинг, не е сигурно, особено кога се има во превид порастот на измами и ад-блокери, но генерално, трошењето на мобилен маркетинг е во постојан пораст. Според eMarketer, мобилниот маркетинг опфатил 52.4% од вкупното дигитално трошење во 2015 година, наспроти 38.5% во 2014 година. Оваа година, мобилниот маркетинг се очекува да ‘зграби’ 62.6% од буџетите за дигитален маркетинг.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.