• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг агенциите и консултантите ”позајмуваат трикови” едни од други

14/03/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенциите стануваат се повеќе консултативни, консултантите купуваат креативни агенции, а системските интегратори подлабоко навлегуваат во стратегиите на клиентите…

Извор:http://dailytrojan.com/

“Секој зборува за онлајн наспроти офлајн медиуми или креативни наспроти традиционални медиуми, но кога агенциите сакаат да ја променат насоката на искуството на потрошувачите, тогаш ние говориме за нови оперативни модели и управување”, вели Глен Хартман, виш генерален директор за дигитални трансформација во Accenture Interactive . “Оваа стратегија го вклучува CFO-то и цел Ц-менаџмент”.

р е к л а м а

Хартман се приклучи  во дискусијата на Oracle одржана мината среда во New York, кој е еден од неколкуте настани во градот кој оваа година ги адресира  бавните колизии помеѓу агенциските услуги и консалтинг сервисите.

И покрај тоа што на тркалезната маса на овој настан имаше за цел да се отвори дискусија околу развојот на улогата на “агенциските партнери”, дискусијата  брзо ескалираше во дебата за околу барањата на агенциите.

Традиционално, клиентските организации прават поделба  помеѓу целите на Ц-suit тимот кои се карактеризираат со фокус на профит, загуба и бизнис цели, а CMO (корпоративните извршни директори задолжени за маркетингот во организацијата) пак го ставаат својот акцент на брендот.

‘’Корпоративните извршни директори купуваа најразлични технологии во последните 20 години, но затоа пак чувствуваа аверзија кон капитални трошоци”, изјави Ed See, директорот за Deloit. “Првите извори на податоци го променија тоа. Директорите целат кон вклученост и кон активирање на сличните потрошувачи кои најмногу наликуваат на  нивниот најдобар клиенти. Брендот порано бил нивната клучна алатка, а сега како клучно средство на нивно располагање се достапните податоци. “

“Преминавме од купување на медиумите кон фаза на  купување на публиката на речиси индивидуално ниво“, додаде Тim  Haarmann, EVP и шеф на упрaвата на DigitasLBi. “Почнавме да ги советуваме клиентите многу повеќе од медиумите“.

И како се повеќе платформи нудат пристап кон публиката – Facebook, Twitter, Google, Pinterest и Snapchat, –  оваа стратегија за пристап до целната публика стана вообичаена практика на медиумски агенции кои се повеќе ги позајмуваат тактиките кои претходно биле користени од нивните конкуренти и достапни фирми на овој простор.

“Стариот свет на маркетингот кој се потпираше на бази на податоци стана MVP во новата ера на дигитални медиуми”, изјави Gerry Bavaro, SVP на бизнис решенија и дигитални стратегии за Merkle. “Оние кои ги направиј податоците релевантни за креативно планирање и кои можат да ги поврзат истите со идентитетот на компаниите победуваат.“

Во меѓувреме, во близината на овој настан, во NASDAQ Marketsite, извршните директори на Deloitte, IBM и Zata Interactive ja одржаа интерактивната  сесија под назив “Големата Трибина:Агенции наспроти консултанти”

ПОДАТОЦИ VS. ДИГИТАЛНИ ТЕХНОЛОГИИ

“Културата на анализа на податоци и технологијата  се нешта во кои  агенции се обидуваат да бидат се повеќе упатени, но консултантите веќе се еден чекор понапред“, изјави Дејвид Фелдман, партнер на IBM и поранешен извршен директор на агенцијата.

Консултантите може да им помогнат на агенциите да се движат во рамките  на промените во однос на организациските шеми, додека пак агенциите со тие ресурси можат да добијат дополнителна движечка сила во поглед на  кампањите, изјави Marc Singer director na  Deloitte Digital. “Агенцијата може да добие задача да лансира нов производ на пазарот, ние  ќе се задолжиме за регулирање на цените на тој производ, маркетингот на тој производ и секако да им помогнеме нивниот производ да добие раст на пазарот.”

Но, како што навигацијата на дигитални канали станува се поголем бизнис проблем за пазарот, компаниите имаат потреба од помош многу поголема од онаа само за пласирање на новостите во медиумите и продажбата. На компаниите потребна им е и помош за преструктуирање на своите масивни организации со цел истите да бидат дел од ‘’главните играчи’’ во рамките на дигиталниот простор.

НОВ КУРС НА НАСТАНИТЕ…

“Тоа што е возбудливо за консултантите преставува  можноста за работа со клиенти на проблеми  во однос на работењето и секако редефинирањето на начините на кои ќе се произведува содржина”, рече Feldman.

Но, маркетинг агенциите за разлика од консултантите  имаат задача да ја раскажуваат приказната и да го изградат брендот, изјави Suzanne Darmory, извршен креативен директор на Zeta Interactive.

“Разликата е во тоа што, маркетинг агенциите фундаментално секогаш креативниот дел го ставаат пред  да ги креираат решенијата, додека консултантите започнуваат со решенијата и завршуваат со креативниот дел.”

“Нашите бизнис модели не се изградени да не бидат насочени кон клиентите”, изјави Singer. “Доколку изгубиме клиент, не ги отпуштаме половина од нашите луѓе. Ние сме насочени кон задржување и развој на нашиот тим кој со нас го понесуваме во секој нов предизвик. “

Консултантите на талентите им даваат можност при решавање на “потешките деловни проблеми”, тврди Feldman. Тој додаде дека овие компании можеби и изгледаат како видлив магнет за креативниот талент, но тоа е затоа што тука станува збор за една организација која има многу тимови.’’

“Ние вработуваме многу креативци кои доаѓаат кај нас затоа што сакаат да се соочат со предизвикот да креираат повеќе од само создавање на сценарио или идеја за бренд“, вели тој.

За многу брендови, сепак, изборот помеѓу работа со една агенција или консултантски тим не е секогаш потребен да се направи затоа што потребата од агенции е јасна.

“Повеќето големи клиенти работат и со агенции и консултанти во исто време“, изјави Singer. “Линијата помеѓу агенциите и консултантите сеуште не може да се повлече затоа што е нејасна, а потребата за двете е еднаква.”

ТРАНСФОРМАТИВНА МОЌ

Консултанското-управуваната “трансформацијата на бизнисот,” испитана е и во студија на случај од страна на компанијата Accenture Interactive,  каде од консултантите за телефонски побарувања побарани се и услуги за дигитални платени побарувања. Резултатите докажале дека телефонските побарувања добиле резултати, но затоа пак дигиталните платени побарувања не вродиле со резултати.

Accenture Interactive исто така го тестирал и својот дигитален тим со цел да влијае врз дигиталните платени побарувања како адиција на консултантскиот тим и дошол до решение за нова техника click-to-call.

“Овој пристап е сосема нов начин на работа кој во себе вклучуваа комбинација на  дигитални, offline и средби во живо со оперативниот директор и директорот за продажба”,. “Проектот за бизнис трансформација произлезе само од прашањето,” Можеме ли да ги оптимизираме нашите платени пребарувања? “

Текст на Kelly Liyakasa и Alison Weissbrot, првично објавен на AdExchanger.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.