• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Thursday, July 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг кампањи за милениумци

21/05/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Сега веќе најголемата генерација во историјата на САД, милениумците се повеќе донесуваат одлуки во име на организацијата во која работат, па маркетинг експертите треба да бидат информирани за нивните интереси, потреби и мотиви, со цел да го разберат начинот на кој одлучуваат кога се во прашање работата и купувањето.

За почеток, оние кои им се обраќаат на милениумците, би требало да отстапат од традиционалните начини на спроведување на маркетинг кампањите, како што се оние кои вклучуваат безлични телефонски разговори, бидејќи милениумците, пред се`, размислуваат за градење на односи со брендовите,  што ги прави различни од претходните генерации. Ова е причината зошто лошо реагираат на споменатите телефонски повици и e-mail кампањи, чија единствена порака е “Купи сега!” Според најновите истражувања, 60% од милениумците побргу ќе се одлучат да купат нешто, доколку компанијата се фокусира на односот со клиентите, додека оние чија единствена цел е брза заработка, најверојатно, ќе ги игнорираат. Од друга страна, 34% од нив велат дека, кога станува збор за технолошка компанија, тие сакаат да имаат некое претходно искуство поврзано со производот за кој се  заинтересирани.

р е к л а м а

Така, на компаниите им се препорачува во своите кампањи да додадат човечки елемент, односно моменти со кои би можеле да се идентификуваат милениумците, а кои се однесуваат на нивната работа и приватниот живот. Овие кампањи, навистина, бараат повеќе напор, бидејќи за градење односи со клиентите е потребно време, но на крајот, ќе се исплати далеку повеќе од традиционалните методи.

Друга важна работа е што милениумците полагаат повеќе значење на угледот на компанијата, отколку на традицијата, а 50% од нив сметаат дека од суштинско значење е компаниите од кои купуваат да бидат лидери на пазарот. Од друга страна, на милениумците кои купуваат технолошки производи, не им е толку важно тоа колку долго постои компанијата, а фактот дека некоја компанија работи повеќе децении нема да ги импресионира нешто посебно. Ова значи дека стартапите и младите компании имаат добри шанси да ги импресионираат кога се во прашање помладите купувачи, но само ако успеат да ги покажат придобивките од нивните производи на вистински начин. Така, компаниите на кои им недостига историја може тоа да го компензираат со добрите оценки од оние кои веќе купувале од нив, како и студиите на случаи кои зборуваат за кредибилитетот на нивните производи.

Друга важна работа е дека милениумците, за разлика од претходните генерации, ја земаат во предвид мисијата на компанијата, односно водат сметка таа да е во согласност со вредностите за кои се залагаат. И само затоа што веруваат во идеалите, милениумците полесно се одлучуваат за некоја нова услуга, доколку чувствуваат поврзаност со вредностите што ги нуди.

Бидејќи милениумците во иднина ќе имаат се` поголемо влијание врз работењето, неопходно е маркетинг експертите да обрнат повеќе внимание на нивните единствени ставови, со цел да ја добијат на тој начин нивната доверба и конечно да ги постигнат посакуваните резултати.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.