Оние, кои се заинтересирани да учествуваат на Marketing Kingdom Skopje, најочекуваниот маркетинг-настан во Македонија, треба да ги купат своите билети до петок затоа што ова е последниот ден за да добиете билети со попуст за настанот.
Marketing Kingdom Skopje се одржува на 30 септември во хотел „Александар Палас“ и вклучува презентации од најважните маркетинг-гуру во светот, меѓу кои:
- Речиси скоро совршеното рекламирање: Како маркетингот целосно се промени и остана истиот од Лазар Џимиќ, поранешен раководител за планирање бренд, Google ZOO NACE
- Креирање впечатлива содржина: Како да ги користите емоциите во рекламната содржина за да ја привлечете публиката од Ања Јакубовски, поранешен генерален менаџер, Полска и Балтички земји, Coca-Cola
- Користење кориснички-генерирана содржина за да ги ангажирате потрошувачите, да ги подигнете разговорите и да ја зголемите трговијата од Хедер Мичел, глобален раководител за односи со јавност и социјални мрежи, Unilever Hair Care
- Совети за најдобро работење за тоа кои содржини го зголемуваат вашиот досег, ангажираност и поврат на инвестиции од Ноха Башир, директор за социјални мрежи, Централна и Источна Европа, Близок Исток и Африка, Visa
- Што е следното големо нешто и во што вреди да се инвестира? Искористување на платформите во развој и иновациите на социјалните мрежи денес од Том Вебстер, глобален менаџер за интернет-заедници, Shell, UK
Со годишно одржување во 14 различни земји, вклучувајќи ги Катар, Азербејџан, Јордан, Египет, и Мароко, Marketing Kingdom е еден од најголемите маркетинг-настани во светот.
Настанот го организира P World, интернационална, креативна агенција, со седиште во Македонија, која работи во 30 различни земји во светот. Витаминка се платинум-спонзорот на Marketing Kingdom Skopje.
За билетите и цените за Marketing Kingdom Skopje посетете ја официјалната интернет-страница за настанот:
http://www.thepworld.com/pevents/event/135/marketing-kingdom-skopje