• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг во филмската индустрија

20/11/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

За да се сними некој филм, потребен е прилично голем буџет, кој може да ги покрие сите трошоци за снимање, хонорари и постпродукција. Овие пари, меѓу другото, се добираат и од спонзори, односно од различни големи брендови кои сакаат да бидат дел од проектот и кои се подготвени со нивни производи или финансиски да им дадат поддршка.

Се разбира, сите овие брендови секогаш сакаат нешто за возврат. Така доаѓаме до ситуација што во речиси секој филм кој го гледаме, можеме да видиме различни производи кои толку отворено им се наметнуваат на гледачите, што дури и лаик би помислил дека станува збор за спонзорство и дека тој конкретен часовник, топка или јакна не се нашол таму случајно.

р е к л а м а

Еве некои такви примери кои сигурно и самите сте ги забележале.

Подготовките за новиот филм Џемс Бонд се во тек, а нас ни останува да се запрашаме кој бренд овој пат најмногу ќе заработи од него.

До сега, веројатно не можевте, а да не забележите дека камерата е секогаш малку подолго се задржува на знакот на Мерцедес или дека сцените во кој агентот Бонд користи телефон на Sony секогаш се фокусирани на самиот уред. Ова секако е еден од начините да се истакне луксузот што е карактеристичен за секој од овие филмови,  но сепак, понекогаш се претерува.

За разлика продукцијата на овај филм, која сепак преговара со спонзорите, бирајќи луксузни и софистицирани брендови, продукцискиот тима на “Трансформери”, се чини дека не се труди премногу, туку го зема она што му е понудено.

Така, низ различните продолженија на овој филм, се провлекуваат бројни брендови од автомобилската индустрија, што не е изненадувачки, со оглед на темата на филмот. Меѓутоа, кога во приказната се вклучуваат и звучниците на брендот Dr Dre или камионот со пијалоци на Bud Light, се добива впечаток дека не се размислувало премногу за тоа како овие производи се вклопуваат во заплетот на филмот.

Оригиналниот филм “Светот јура“ од 1993 година укажува на тоа дека природата не може да се скроти и дека секој обид за прекумерна комерцијализација може да доведе само до хаос и страдање.

Се чини дека креаторите на новото продолжение не ја научиле оваа лекција, па комерцијализацијата е нешто со што се занимаваат многу повеќе отколку што би требало. Иако производите на брендот Д-р Дре, како и автомобилите Мерцедес, имаат главни улоги во филмот, може да се каже дека Samsung во оваа приказна најлошо помина.

Имено, иновативниот центар што во еден момент целосно се урива, го носи името на овој бренд. Би се рекло дека тоа и не е баш најдобрата реклама.

Кога зборуваме за дистописки филмови, може да се каже дека спонзорите честопати избегнуваат да се појавуваат во такви околности. Бидејќи ретко кој бренд може да изгледа добро во свет што повеќе не постои или кој претставува урнатини.

Сепак, во филмот “Јас, робот”, Ауди доби многу поволна можност да го промовира својот нов модел, концептуален автомобил создаден за овие потреби. Со сфери на местото на тркалата и врати кои се креваат од страна, овој автомобил сигурно не остана незабележан. Меѓутоа, кога главниот актер ја крева ногата на стол и гордо вели “Носам конверс винтиџ модел патики”, може да се каже дека тоа е капката која дефинитивно ја прелива чашата.

Но, можно е и да не се преувеличува. Овој тип на рекламирање често може да биде целосно интегриран во заплетот на филмот, така што рекламирање на брендот многу суптилно се провлекува низ приказната, без попречување на работењето и без да се предизвика премногу внимание. Меѓутоа, доколку промоцијата е насилно поставена во сценариото, кога имињата на производите се појавуваат во дијалогот, резултатот е обратен и контрапродуктивен. Тогаш гледачите стануваат огорчени и изнервирани.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.