• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Маркетинг за фудбалски височини – англиски кампањи за Евро 2016

07/06/2016
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Ова лето, Европското фудбалско првенство се очекува да биде најголемото до сега кога е во прашање глобалната спонзорска активност. Еве еден преглед на активностите на брендовите во ‘најфудбалската нација во Европа’, која се надева на конечен репрезентативен успех.

Три од 10 официјални спонзори на Првенството кое започнува за точно 3 дена, доаѓаат од новорастечки пазари како кинеската компанија за електроника Hisense, кои се слабо познати во Европа. Останатите спонзори се Adidas, Carlsberg, Continental Tyres, Coca-Cola, Hyundai/Kia, McDonald’s, Orange, Socar и Turkish Airlines.
Брендовите обично чекаат до Мај пред да започнат со своите активности, а понекогаш го чекаат и финалето на Лигата на Шампионите.
Еве некои од највпечатливите англиски кампањи за Евро 2016:

Mars

р е к л а м а

Англиските фудбалери Дени Велкеб, Хери Кејн и Џејми Варди водат армада од фанови преку ‘каналот’ (Ла Манш) во оваа 5 милиони фунти вредна кампања на Mars, создадена од Abbott Mead Vickers BBDO.

Mars е официјален спонзор на Фудбалската федерација на Англија од 2009 година.

Coca-Cola

Coca-Cola наградува илјадници карти за натпревари на Евро 2016, со цел да ги стави фудбалските фанови во центарот на своето спонзорство на првенството.
Гигантот за безалкохолни пијалоци, долгогодишен поддржувач на фудбалот, дава 504 награди по 4 карти за турнирот во Франција, кои може да се освојат преку купеното вистинско пакување.
Наградната игра ќе биде дополнета и со други маркетинг активности како телевизиска кампања. Визуелниот аспект ќе биде во линија со актуелната Taste the Feeling кампања на Coca-Cola.

Orange

Orange имаше поинаков пристап од вообичаените ‘big brand’ стратегии кои фокусот го ставаат врз фудбалските ‘ѕвезди’, така што ги постави фановите во центарот на своите маркетинг активности.
‘Orange Sponsors You’ кампањата се состои во тоа што поранешната фудбалска легенда Зинедин Зидан помага во избирањето на ‘најдобрите фанови во светот.’


Зидан ќе испрати ‘скаути’ низ планетата за да му помогне на Orange да ги пронајдат најголемите фанови во светот за оваа кампања. Orange ќе награди 20 победници да го гледаат финалето на Stade de France.

Carlsberg

Глобалната ТВ кампања на пивскиот бренд за 2016 го прикажува поранешниот играч на Челзи, Марсел Десаи како француски револуционер.
Carlsberg е официјалниот пивски спонзор на натпреваувањето и ја следи познатата адвертајзинг тематика на брендот: “If Carlsberg did.”


Покрај тоа, во друга кампања на Carlsberg, поранешниот фудбалер и сега коментатор на Sky Sports, Крис Камара преправен во постар човек наградуваше патници во лондонското метро со карти за Првенството.

Камара им даваше карти на луѓето кои го понудиле своето седиште на ‘постариот’ како дел ‘If Carlsberg did substitutions’ кампањата.

Спотот беше објавен онлајн и го трасираше патот за понатамошни активности на брендот.
Како продолжение на претходното, Calsberg испрати свој тим на една лондонска железничка станица во стил на активнисти кои бараат добротворни прилози, притоа, на оние минувачи кои ќе застанеа им беа поставувани неколку прашања, завршувајќи со “Дали би одвоиле 90 минути за својата нација?”, по што на потврден одговор, на луѓето им беа доделувани карти да ја гледаат Англија на Првенството.


Во ноември, Carlsberg вети дека од своите спонзорски активности најмногу ќе добијат навивачите.
Главните активности на брендот ќе бидат предводени од глобалниот амбасадор на Carlsberg и поранешна голманска ѕвезда Петар Шмајхел, кој ќе земе учество во низ на настани посветени на навивачите.

BetVictor

Букмејкерот дава гарантирани 1 милион фунти на оние кои точно ќе го предвидат играчот кој ќе го постигне првиот гол и минутата кога тој ќе биде постигнат. Тоа е првата реклама на Mr President за BetVictor.
Спотот е направен во соработка со аниматорот Ричард Сварбрик, а нарацијата е на легендарниот спортски коментарот Barry Davies. Рекламата завршува со зборовите: “Не е важно како ќе влезе, туку кога и од кој.”

Lufthansa
Германската авио компанија нежно си поигрува со англиските фудбалски фанови во својата ТВ реклама создадена од Kolle Rebbe. Рекламата прикажува двајца Англичани кои добиваат известување дека нивниот лет е откажан и дека мора да патуваат со Lufthansa, по што си замислуваат преколно патување со германска музика и телевизиски прикази на најголемите спортски моменти на Германија. Lufthansa е спонзор на Германската Фудбалска Федерација за претстоечкото првенство.

Betfred

Стујарт Пирс, поранешниот одбрамбен играч на Англија кој промаши пенал во полуфиналето на Светското првенство во 1990, се исмева самиот себе во рекламата на Betfred.
Спотот, создаден од агенцијата Zut, вели дека Betfred ќе им ги врати парите на сите обложувачи кои се кладат дека Англија ќе го освои Првенството, ако таа е елиминарана на пенали. Англија била три пати еиминирана на пенали на големите натпреварувања од споменатата 1990 година кога играше против Западна Германија.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.