• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Матеј Лончариќ зборува за навиките на корисниците и концептот на претплата во петтата епизода на SoMoCast

25/10/2023
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

SoMoCast е поткаст кој е составен дел на SoMo Borac, лансиран од Httpool во соработка со платформата VOYO. Гостин во петтата епизода од втората сезона беше Матеј Лончариќ, генерален директор за дигитален бизнис во CME Adria.

Иако по струка е магистер по вселенски и комуникациски технологии, Матеј Лончариќ својата кариера ја изгради токму во медиумите. Во Nova TV поминал цели 10 години, поточно од својата 18 години, по што преминал во 24sata, а денес е главен директор за дигитални операции во CME Adria.

р е к л а м а

Пристигнувајќи во 24sata, Матеј и неговите колеги увиделе дека има простор за понатамошен развој во видео форматот. „Тогаш YouTube ја вклучи монетизацијата во 2015 година, па ги сфативме трендовите на западниот свет, каде што почнаа да се појавуваат некакви инфлуенсери и целата таа култура. Помисливме зошто ние сега да не го започнеме тоа тука. Потоа, Styria ни даде инвестиција, бидејќи Styria започна инкубатор за иновации, каде што ние вработените отидовме да ги предложиме нашите идеи. Една од моите идеи беше тој видео канал на YouTube, а потоа дознав дека тој проект случајно влегол во топ 40 изборот, затоа што еден Австриец се повлеkol, па решија да додадат уште еден, а тоа всушност беше проектот JoomBoos“.

Во 24sata, тие работеле на трансформацијата на нивните брендови што тогаш ги имале, односно целата трансформација на нивниот начин на размислување – од создавањето содржина за новинските портали, начинот на кој да ги „спакуваат“, до настапот на пазарот спрема нивните клиенти.

Преминување во CME Adria

„CME беше тука од 2004 до 2017 година кога беше сопственик на Nova TV во Хрватска. Минатата година, CME ја купи RTL Croatia, каде што RTL е само брендот што остана, и CME започна да ја менува целата приказна за RTL, односно повеќе да вложува во локалната продукција и да го става тој нашиот дигитален сегмент на прво место. Почнав да разговарам со CME некаде на крајот на минатата година, каде што некои од нашите заеднички визии се поклопија. Си реков – зошто да не пробам сега? Ме интересира тоа“ – објаснува Лончариќ.

Втората најголема работа што го мотивирала била VOYO, стриминг платформа која има над 580.000 претплатници во Чешка и Словачка. Тие успеале да ги добијат тие 580.000 претплатници за околу две години. „Тука се гледа тој некаков простор за стриминг платформи, како телевизијата може да го придобие тој ТВ гледач со својата телевизиска содржина, за тој да користи дигитални содржини и да плаќа за тие содржини. Словенија ми беше мотивација, за која сум одговорен и сега, каде што нашиот VOYO е посилен од Netflix. Значи, ние имаме повеќе претплатници, моментално имаме 165.000 претплатници во Словенија“ – истакнува Матеј.

Зошто мислиш дека ќе успееш таму каде што толку многу не успеале?

„Па, ги гледаме првите резултати. Целиот 7-ми и 8-ми месец ми беше полн стрес. Дали луѓето ќе плаќаат за стриминг сервис во Хрватска? Можеме ли да направиме добра содржина? И видовме дека можеме. Направивме истражување и во Хрватска има 35% луѓе кои не користат никаква услуга за стриминг. Значи, тој процент ќе се намалува. Логично, нели? Бидејќи така беше и за паметните телефони, па и за секоја индустрија“ – посочува гостинот.

Тој се осврна и на моделот на насочување кон корисникот и на севкупното разбирање на навиките на корисникот и посочи дека во иднина тоа ќе биде единствената игра во медиумскиот свет и воопшто дигиталната сфера. Луѓето се подготвени да платат за квалитетни информации и платформа каде ќе се едуцираат, додека брзата информација без вредност ќе остане во сегментот на огласувањето. Погледнете повеќе за сето ова во новата епизода на SoMoCast.

Сите новости за SoMo Borac можете да ги следите преку нивниот newsletter, на официјалната веб-страница, како и на социјалните мрежи Facebook, Instagram и LinkedIn. Поткастот SoMoCast се реализира во соработка со стриминг платформата VOYO, а може да се гледа преку следните канали:  YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts и Google Podcasts.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.