Туристичката организација на Љубљана и агенцијата McCann Ljubljana, членка на AMA Group, освоија сребрено признание на Меѓународниот туристички филмски фестивал – Африка 2025 за кампањата „Град на велосипедисти“. Наградата е добиена благодарение на несекојдневната активација за промоција на главниот град на Словенија преку спектакуларни акробации на велосипедисти, изведени на препознатливи градски симболи како што се Љубљанската тврдина, Прешерновиот плоштад и Неботичник.
Велосипедски спектакл во срцето на Љубљана
Туристичката организација на Љубљана и во 2024 година беше партнер на трката „Po Sloveniji“, една од најзначајните велосипедски манифестации во регионот. Третата етапа започна од главниот град, што беше одлична можност Љубљана да се претстави како идеална дестинација – и за опуштен градски одмор со богата културна понуда, и за активен, адреналински одмор исполнет со возбудувања.
Во реализацијата на активациите со велосипедисти и акробати учествуваа повеќе локални партнери: на настапот на Прешерновиот плоштад учествуваа 50 велосипедисти од различни љубљански велосипедски клубови и други волонтери, кои изведоа кореографија на велосипеди од системот за јавно изнајмување „BicikeLJ“. Акробатка возеше велосипед на кулата на Љубљанската тврдина со поглед кон панорамата на целата Љубљана, додека тројца акробати на велосипеди се спуштаа вертикално 70 метри по фасадата на Неботичник. Сите акробации беа изведени под будното око на познатиот каскадер Филип Кржишник, и тоа на легендарните велосипеди од брендот „Rog“, како симбол на љубљанската и словенечката велосипедска индустрија.
Кога адреналинскиот перформанс станува глобален хит
Овој перформанс постигна извонредни резултати: 10 милиони гледачи на TV Slovenija и на Eurosport, кој го емитуваше преносот во 130 земји ширум светот. Вкупно беа остварени над 100.000 прегледи на социјалните мрежи (Facebook, Instagram, TikTok, X).
Со ваквиот силен одек во јавноста, пристигна и официјално признание. Имено, Љубљана на манифестацијата „Naj gostitelj“ на 30. трка „Po Sloveniji“ доби признание за најкреативна дестинација. Оваа награда беше воведена за првпат токму годинава, како одговор на воодушевувањето на жирито од смелото спуштање на велосипедистите по Неботичник.
Покрај виралниот ефект на самата акробација, Туристичката организација на Љубљана и агенцијата McCann Ljubljana подготвија и промотивен филм кој дополнително придонесува за препознатливоста на Љубљана како велосипедска и одржлива туристичка дестинација, во која знаменитостите може да се разгледуваат токму со велосипед.