• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Хари и Меган ги охрабруваат компаниите да не се рекламираат на платформи кои не сакаат да спречат говор на омраза и лажни вести

11/08/2020
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Принцот Хари изјави дека социјалните мрежи поттикнуваат „криза на омраза“ и ги повика компаниите да размислат за нивната улога во рекламирањето на дигиталните платформи.

Во написот објавен во американскиот бизнис магазин Fast Company, насловен како „Социјалните медиуми нè раздвојуваат, заедно можеме да ги преобликуваме“, Хари тврди дека ситуацијата, во моментот, не е добра.

р е к л а м а

Во текот на изминатите неколку недели, Хари и Меган, заедно со директори на големи компании и експерти за маркетинг, работеа на тоа прашање и се обидуваа да донесат промени.

„Дигиталниот свет не е добар, а компаниите како вашите имаат шанса да размислат за својата улога во финансирање и поддршка на онлајн платформи кои придонесуваат за криза на омразата, криза на здравјето и криза на вистината во светот“, велат Хари и Меган.

Тие ги повикаа онлајн заедниците да бидат водени од сочувство, а не од омраза, од вистина наместо дезинформации, еднаквост и вклученост наместо неправда и страв, слобода на говор наместо говор на омраза.

Хари и Меган ја започнаа својата кампања за реформи во социјалните мрежи во јуни, во исто време со започнувањето на проектот “Стоп на омразата заради профит“ (Stop Hate for Profit).

Кампањата беше покрената од неколку непрофитни организации со цел да ги охрабрат компаниите да престанат со рекламирање на Фејсбук чиј шеф, Марк Цукерберг, се спротивставува на конкретно решавање на говорот на омраза на оваа платформа.

Повеќе од илјада компании се приклучија на кампањата “Stop Hate for Profit“ и преку повлечени реклами испратија порака вредна седум милијарди долари.

Хари вели дека додека луѓето уживаат во лајковите што ги добиваат на „Фејсбук“, „Твитер“ и „Инстаграм“, овие платформи ги сметаат за слободен пристап до забава, но тоа во никој случај не е бесплатно, како што изгледа, затоа што цената што на крај се плаќа е доста висока.

„Секој пат кога ќе кликнете, тие ќе научат нешто ново за вас. Нашите информации, приватни податоци и навики се разменуваат за рекламен простор и долари“, вели Хари.

„Цената што сите заедно ја плаќаме е многу поголема отколку што изгледа. И додека во нормални околности сме купувачи кои го купуваат производот, во дигиталниот свет кој постојано се менува, всушност, ние сме производот “.

Хари ги повика платформите на социјалните медиуми да преземат одговорност и да постават нови стандарди за говор на омраза и поактивно да работат со корисниците наместо компаниите кои купуваат рекламен простор, со цел да се создаде сигурно опкружување каде никој не заработува за дезинформации и омраза.

„Компаниите што купуваат онлајн огласен простор треба да сфатат дека дигиталниот свет и тоа како влијае на реалниот свет, на нашето колективно здравје, на нашата демократија, на начинот на кој размислуваме и соработуваме со другите и како ги процесуираме и веруваме во информациите“, вели Хари.

„Ако присилно сме подложни во дигиталните простори, тогаш треба да се запрашаме што значи ова за нашите деца? Како татко, ова е особено важно за мене“, рече Хари, додавајќи дека не треба само компаниите да работат, туку и корисниците и потрошувачите, кои треба да бидат поангажирани, како и самите дигитални платформи.

Хари исто така вели дека не е случајно што зголемувањето на користењето на социјалните мрежи одговара на растечките поделби во општеството.

„Алгоритмите и алатките што ги користат социјалните мрежи можат да ги доведат луѓето до радикализам и екстремизам кои во други услови, не би го превзеле“, рече Хари, додавајќи дека среде пандемија, луѓето се потпираат на алгоритмички водени информации како средство за разликување на вистината од фикцијата.

„Може да се каже дека пристапот до точни информации е поважен сега од кога било досега. Како и да е, местата што овозможуваат ширење на дезинформации ги креваат своите раце кога ќе бидат замолени да преземат одговорност и да пронајдат решенија “.

На крајот, Хари рече дека ние немаме луксуз на време и таа промена мора да дојде веднаш.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.