Мета се откажува од својата долгогодишна забрана за рекламирање криптовалути.
Според CNBC, Мета ја укина својата забрана со проширување на бројот на регулаторни лиценци што ги прифаќа, од три на 27. Крипто-сцената е „созреана и стабилизирана“ доволно за да ја оправда промената на мислењето, изјавија од компанијата, вклучително и зголемените владини регулативи кои што поставија „појасни одговорности“ и очекувања“.
На огласувачите сè уште им е потребна писмена дозвола за поставување реклами за размена во криптовалути, алатки за ископување криптовалути и паричници кои ви дозволуваат да купувате, продавате, инвестирате или разменувате токени, пренесува Engadget.
Ова, сепак, ја отвора вратата за бизнисите кои работат со криптовалути кои претходно не можеа да прикажуваат реклами, а да не зборуваме за потенцијалните инвеститори кои можеби не се запознаени со пазарот.
Не е јасно дали некои дополнителни фактори одиграа улога во пресвртот, но тајмингот е повеќе од важен. Пресвртот доаѓа само еден ден откако крипто супервизорот на Мета, Дејвид Маркус, изјави дека ја напушта компанијата.