• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Метаверзумот како иднина на огласувањето: Иванка Мабиќ Гагиќ од Httpool Хрватска во SoMoCast

02/11/2023
in Digital, Во фокусот, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Како ќе изгледа иднината на огласувањето дознаваме во 6-та епизода на SoMoCast

Иванка Мабиќ Гагиќ е извршен директор на Httpool by Aleph. Нејзиниот интерес за менаџмент, во комбинација со нејзината креативна ревност, природно ја наведоа да создаде кариера во динамичниот свет на огласувањето. Таа сега го исполнува својот ентузијазам за градење и подобрување на деловните резултати во улогата на извршен директор на официјален претставник на водечките медиски платформи во Хрватска. Во шестата епизода на SoMoCast, Иванка зборува за бизнис моделот на Httpool by Aleph, како и за нејзината перспектива на огласувачката индустрија.

р е к л а м а

Httpool е дел од Aleph, најголемиот глобален претставник на големи медиски платформи, групација која обединува голем број компании од 130 пазари во Европа, Латинска Америка, Африка и Блискиот Исток и брои околу 1.600 вработени. Httpool by Aleph е партнер и поддржувач на повеќето агенции, брендови и огласувачи во Југоисточна Европа.

„Ние ги претставуваме најголемите медиски платформи на пазарите во развој каде што немаат свои физички канцеларии, како што се X (Twitter), Meta, Snapchat, Spotify, Reddit, Pinterest, Amazon и Microsoft. На клиентите им обезбедуваме поддршка во однос на консалтинг, едукација и секојдневна поддршка на клиентите. Со оглед на тоа дека не сме класична агенција, потребно беше извесно време пазарот да почне да го разбира нашиот бизнис модел, бидејќи на клиентите не им наплаќаме услуги, туку на медиските платформи каде што клиентите се огласуваат“ – објаснува Иванка Мабиќ Гагиќ.

Httpool ги унапредува своите основни активности и со помош на сопствени производи, т.е. сопствена технологија, како што е Aleph Express. Станува збор за технолошка платформа за SMB клиенти, која им помага на помалите клиенти самостојно да управуваат со онлајн бизнисот и огласувањето. Меѓу другото, тука е и технолошката платформа Wise Blue, која е официјален маркетинг партнер на X (Twitter) и чија улога е да ги зајакне маркетерите преку врвни решенија за перформанси на X со цел да се постигнат врвни резултати. Покрај горенаведеното, Aleph купува и стартапи за кои препознава дека ќе ја надградат услугата што им ја нудат на корисниците. Таков е Clever Ads, на пример, технолошка платформа која го автоматизира купувањето на клиентите и инвестициите во огласување на повеќе платформи.

„Кога ќе препознаеме што му треба на пазарот, развиваме или купуваме технологија за да ја зајакнеме нашата основна дејност“ – додава Мабиќ Гагиќ.

Reddit, Snapchat и Метаверзумот како иднина на огласувањето

Иванка го истакнува успехот на Snapchat на хрватскиот пазар, за кого имаше перцепција како социјална мрежа која во Хрватска пополека „умира“. Но, преку AR технологијата, Snap успеа да ја привлече Генерацијата Z и да им обезбеди на корисниците „поимерсивно искуство“ во самиот бренд, што создава поголема свесност за брендот и на крајот доведува до повеќе продажби. Иванка гледа на AR како една од клучните технологии на иднината, заедно со VR и Метаверзумот како иднината на огласувањето.

Имено, иако Метаверзумот не се развива брзо поради забавениот развој на технологијата, Иванка гледа на Метаверзумот како на важен дел од иднината, особено имајќи во предвид дека веќе постојат негови конкретни примени во различни индустрии како превенцијата од пожари, поплави, потоа медицинска дијагностика, воени цели, образование и создавање на нови бизнис модели, заедно со примери од огласувачката индустрија кои веќе им се познати на сите.

„Мислам дека огласувачката парадигма целосно ќе се промени. Со појавата на социјалните мрежи, Интернет 2.0, брендовите постигнаа поголема интеракција помеѓу корисникот и брендот, за разлика од класичното огласување кога брендот му се обраќа на корисникот, а двонасочната комуникација не беше можна. Тоа е таканареченото „раскажување приказни“ каде што брендот ја раскажува својата приказна без можност за интеракција, додека новата ера на огласувањето ќе биде „живеење приказни“. Нема да зборуваме за реклами, туку за корисничко искуство кое ќе понуди интеракција и поврзување што не можевме да ги постигнеме во Интернет 2.0. Метаверзумот е тој што ќе ни овозможи неограничена креативност во создавањето кориснички искуства и врски со корисниците“ – ја објаснува Иванка иднината на огласувањето.

Кога станува збор за агенциите и нивното прилагодување во однос на новиот контекст и развојот на дигиталното огласување, Иванка смета дека многу агенции во Хрватска користат бизнис модел карактеристичен за традиционалното огласување, пред се’ затоа што побарувачката од клиентите не е таква што бара од класичниот модел да се промени. Според нејзиното мислење, внатрешните стартапи би можеле да бидат решение за компаниите кои сакаат да поминат низ дигитална трансформација.

„Тешко е да се промени начинот на размислување на постоечките системи, додека малите, флексибилни тимови во рамките на организациите можат да поттикнат иновации кои ќе го подобрат нивниот бизнис“ – објаснува таа.

На крајот, Иванка ја истакна важноста од инвестирање не само во технологијата, туку и во сопствениот развој, како и во развојот на свеста и знаењето на тимовите во организацијата. Ова е од клучно значење за одржување на конкурентноста и успехот во брзо променливиот сектор на дигиталното огласување.

Сите новости за SoMo Borac можат да се следат преку нивниот официјален newsletter, на нивната веб-страница, како и на социјалните мрежи Facebook, Instagram и LinkedIn, Поткастот SoMoCast се реализира во соработка со стриминг платформата VOYO, а може да се гледа на следните канали: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts и Google Podcasts.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.