• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Friday, May 9, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Мобилниот адвертајзинг во UK во 2013 ќе порасне за 90% а во Македонија ситуацијата драстично поинаква

25/06/2013
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Денешен Гардијан во својата секција посветена на огласувањето и медиумите се осврнува на се поприсутниот тренд кој компаниите го употребуваат за да градат врска со клиентите, популарниот – мобилен адвертајзинг.

Авторот сублимира податоци во кои изнесува претпоставка дека ако пазарот во 2012 год. севкупно го правеле некои 526 милиони фунти, за годинава таа бројка е нарасната за дури 90% и ќе финишира со неверојатна 1 милијарда фунти.

Овој сеприсутен светски тренд на се помасовно прифаќање од страна на компаниите да се огласуваат на мобилни уреди – е секако резултат и на драстично зголемената бројка на мобилни уреди (мобилни телефони и таблети пред се) кои  се повеќе-и повеќе се продаваат и користат.

р е к л а м а

 

mobile ads - marketing365

Авторот се осудува и прави една подолгорочна проценка за 2016 година каде претпоставува дека ако севкупниот адвертајзинг пазар достиигне 8 милијарди фунти – мобилното огласување во колачот ќе учествува и со дури 3 милијарди фунти.

Се претпоставува дека само Фејсбук UK ќе “сврти“ некои 279 милиони фунти оваа година , што е за 25% пораст споредено со лани. Неоспорен е фактот дека главните адвертајзинг платформи во многу што ги подобрија приликите за мобилно огласување – што секако е главен “ветар во грб“ за компаниите да прават редистрибуција од десктоп буџетите за буџетите за на мобилен.

Главен дигитален огласувач во светски рамки сеуште останува Гугл, за кој eMarketer во најновото истражување предвидува дека само оваа година ќе заработи повеќе од 2,65 милијарди фунти од своите адвертајзинг производи.

Во Македонија ситуацијата значително се разликува. Тука многу малце (или воопшто НЕ) се прифаќа светскиот тренд на мобилно огласување иако сите факти говорат дека се повеќе се зголемува употребата на мобилните уреди (паметни телефони и таблети) и корисниците се повеќе и повеќе на интернет пристапуваат преку мобилен телефон.

Веројатно кривицата треба да се подели на повеќе страни, но првенствено боде очи фактот што во Македонија сеуште постојат компании од голем ранг кои немаат дури ни развиено соодветна мобилна веб страна – со што се оневозможува создавањето и затворањето на таа платформа, односно тој круг  кој ќе обезбеди ефикасност во мобилнот огласување.

Пионир во понудата на продукти за мобилно огласување кај нас несомнено е HotZone Advertising сервисот на SunWireless, кој овозможува пласирање на мобилни огласи кои ќе таргетираат по повеќе параметри (локација, социјален статус, јазик и сл..) но полека и класичните веб медиуми се повеќе го прифаќаат трендот и создаваат свои мобилни страни на кои може да се пласираат огласи прилагодени за мобилни уреди.

Маркетинг агенциите се чини веќе го перцепираат овој тренд и прават напори да влијаат кај клиентите тие да алоцираат дел од буџетите за дигитал адвертајзинг токму на mobile, но сепак останува впечатокот дека големите огласувачи во Македонија сеуште многу повеќе љубат огласување на класичните медиуми отколку на дигиталните. А за на мобиелен велат – почекајте !

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.