• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, May 13, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Мобилното огласување е втор по големина огласувачки канал во светот,со 23% од глобалните огласувачки инвестиции

01/12/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во новиот извештај WARC, се претставува глобалните огласувачки трендови со фокус на мобилните уреди

WARC, меѓународно тело посветено на ефикасноста на огласувањето и медиумите, го објави својот најнов месечен извештај за глобалните огласувачки трендови, кој донесува најнови сознанија и докажани мислења од светската огласувачка индустрија.

р е к л а м а

Со фокус на мобилните уреди, овај најнов извештај за глобалните трендови ги опфаќа клучните наоди од 12 клучни пазари за WARC (Австралија, Бразил, Канада, Кина, Франција, Германија, Индија, Италија, Јапонија, Русија, Велика Британија и САД) на кои се однесува околу две третини од вредноста на вкупните глобални инвестиции во оглсувањето.

Мобилните се втор по големина огласувачки медиум во светот

Мобилните се сега втор по големина огласен медиум по инвестициите во огласувањето и тоа откако оваа година за прв пат го престигна онлајн огласувањето на десктоп уредите. Со очекувана годишна стапка на раст од 35,2%, се очекува дека мобилните огласи во сите формати ќе достигнат вредност од 98,3 милијарди долари во 2017 година, што претставува 23% од глобалната потрошувачка.

WARC проценува дека 51% од вкупните вложувања во мобилното огласување за оваа година ќе бидат распределени на огласи во пребарувањето.

Се очекува дека ТВ ќе остане најголем светски огласувачки медиум по вложувањата, оваа и следната година, со околу 139 милијарди долари.

Речиси целиот огласувачки приход на Фејсбук доаѓа од мобилните уреди

На социјалните мрежи отпаѓа повеќе од една третина од времето поминато на интернет дневно, на сите уреди (2 часа и 15 минути), а едно од седум лица (1,1 милијарди) пристапува на Фејсбук секојдневно преку мобилните уреди.

Се очекува дека мобилниот удел во огласувачките приходи на Фејсбук ќе изнесува 88% (34 милијарди долари) за 2017 година, што е за 5% повеќе од 2016 година.

Со оглед на тоа дека се очекува вложувањата во мобилното огласување на 12 пазари кои се проучуваат да достигнат оваа година 45,2 милијарди долари, постои силна поврзаност помеѓу глобалниот раст на мобилното огласување на Фејсбук и воопшто растот на мобилното огласување на овие пазари. Меѓутоа, иако растот на мобилното огласување значајно ќе ги надмине сите останати медиуми, како што растот на приходите на Фејсбук од мобилното огласување ќе се намалува (прогнозата на растот во 2017 година изнесува 40%, додека во 2016 година, прогнозата била 70%), така ќе се намалува и глобалниот раст на вложувањата во мобилното огласување.

На дуополот Фејсбук и Гугл се однесува една четвртина од вкупните глобални инвестиции во огласувањето

Со споредба на приходите на компаниите од податоците на базата на податоци од Adspend Database на WARC, која содржи податоци од 96 пазари, може да се утврди дека на дуополот Фејсбук и Гугл , оваа година отпаднаа 61% од сите вложувања во онлајн огласувањето, додека тој процент во 2016 година изнесуваше 58%, а во 2012 година – 47%.

Освен тоа, очекуваниот износ од 133 милијарди долари од нивните заеднички приходи од огласувањето ќе сочинуваат четвртина од вредноста на огласувањето во целиот свет во 2017 година, додека во 2016 година овај дуопол сочинуваше една петтина од огласувачкиот пазар, а во 2012 година само 9,4%.

Глобална анализа на медиумите: важноста на мобилните уреди во бројки

На мобилното огласување се однесува:

  • 23% од глобалното вложување оваа година.
  • 55% од огласувањето во Северна Америка се очекува да се фокусира на мобилна брендирана содржина до 2022 година.
  • 88% од приходите на Фејсбук од огласувањето во 2017 година доаѓаат од мобилните уреди.
  • 92% од секојдневните корисници на Фејсбук користат мобилни уреди.
  • 135% се зголемило времето поминато на мобилните уреди од 2012 година.

Други клучни податоци од WARC Data платформата

  • На програматското огласување се однесува повеќе од една третина од вкупната вредност на огласувањето во САД.
  • Инвестициите во огласувањето се зголемувале побрзо од глобалната економија од 1980 година.

Global Ad Trends е дел од WARC Data платформата која претставува посебна онлајн услуга која обезбедува најнови критериуми во огласувањето, податоци, трендови и богата база на податоци креирани од страна на корисниците, а достапна е само со претплата. За повеќе информации посетете ја: https://www.warc.com/data.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.