• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Модерен фармацевтски маркетинг – креирање на продажба преку подигање на нивото на здравствена едукација на пациентите!

25/01/2019
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Филип Ачкоски, М-р по фармација, регионален директор на PharmaS, топ едукатор

Живееме во време кога секојдневно сме ‘’бомбардирани’’ од сите страни со реклами од различен тип. Маркетингот е навлезен во секоја пора од живеењето: телевизија, интернет, радио, билборди, социјални медиуми, весници, промотивни настани итн., и во голема мера влијае врз одлуките кои секој од нас ги носи кога станува збор за купување различни производи од храна и облека, преку мебел и алати, па се до лекови (безрецептни –ОТЦ лекови, хербални лекови, гранични производи) и други фармацевтски производи (додатоци во исхраната) кои го унапредуваат нашето здравје.

р е к л а м а

Со оглед на тоа што здравјето е (треба да биде) врвен приоритет за секој од нас, фармацевтскиот маркетинг има огромно влијание врз квалитетот на нашиот живот. На страна што фармацевтскиот бизнис е особено регулирана професија, со бројни контроли и законски ограничувања во однос на тоа што и како смее да се комуницира со општата јавност во однос на фармацевтските производи кои се продаваат без рецепт, сепак значајна е и моралната одговорност на сите чинители во процесот на промоција и маркетинг.

Токму затоа крајната цел на секоја реклама за фармацевтски производ е пред се здравствена едукација на пациентите и овозможување на ефикасно лекување на пациентот. Маркетинг алатките треба да му помогнат на пациентот брзо да ги препознае симптомите на болеста (проблемот) и да направи правилна проценка што понатаму со своето здравје: дали да промени одредени свои однесувања (животен стил) кои го нарушуваат неговото здравје, да се обрати во аптека со барање совет или на конкретен производ за санација на неговото здравје или доколку на овие 2 начина не најде решение да се упати кон својот матичен лекар. Добро едуциран пациент не е оној кој доаѓа кај лекарот со ‘’своја дијагноза и преферирана терапија’’ туку оној кој добро ги согледал сите симптоми на болеста и може јасно да ги сподели со лекарот и фармацевтот. На тој начин во најкратко време ќе добие соодветна терапија и ќе го реши проблемот.

На кој начин може фармацевтскиот маркетинг да го подигне нивото на здравствената едукација а при тоа и да креира продажба?!?

За да ги постигнеме овие цели мора да тргнеме од фактот дека живееме во време на брз проток на разни информации, дел од нив и непроверени, неточни па дури и свесно пуштени лажни вести. Денешниот пациент е добро информиран, бидејќи информацијата му е на растојание од само еден клик, но во голем број случаи не и добро едуциран бидејќо честопати не успева да ги одбере релевантните податоци. Токму затоа веќе е недоволно само да го изрекламираме брендот на производот, како делува и како се користи. Конкуренцијата на пазарот е огромна, секоја информација е лесно и брзо проверлива, и сите некаде брзаат. Решението е во континуиран промо/едукативен маркетинг микс кој ќе гради постојани и задоволни потрошувачи. Тв/радио рекламата или билбирдот/интернет банерот ги дава само клучните пораки. Токму затоа неопходно е да се комбинира со ПР/едукативни емисии, настани, текстови со што ги дообјаснуваме бенефитите од производите но и ја подигаме здравствената свест воопшто. Особено внимание треба посветиме и на социјалните мрежи кои се неразделен дел од животот на многу од нас и честопати најбрз па дури и основен извор на информации. Преку пласирање на квалитетни, проверени, едукативни здравствени информации градиме добро едуцирани пациенти и здрави поколенија.

Добро едуцираниот пациент работи на подигнување на своето здравје постојано и разбира дека најголем дел од болестите се одраз на несоодветна исхрана, хигиена, животен стил и пад на имунитетот и знае кога треба да го суплементира организмот со додатоци во исхраната.

На крајот добро едуцираниот пациент е бенефит за сите: го штеди своето време, своето здравје и целиот здравствен систем бидејќи не оди на лекар за секоја настинка, течење нос, дијареа, запек или покачена температура, и на тој начин се остава повеќе простор за дијагноза и третман на оние пациенти со посериозни здравствени проблеми.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.