Неверојатни идеи, наелектризирана атмосфера, гламурозни наградни церемонии – тоа е нешто вообичаено за Денови на комуникациите, но овогодишното издание DK2022 станува уште поголемо. Оваа година, вашиот нетипичен фестивал ѝ нуди на комуникациската индустрија неверојатно искуство што ќе им предизвика голем страв од изоставување на сите оние кои нема да имаат среќа да присуствуваат.
Фестивалот Денови на комуникациите се враќа со стил – од 31 март до 3 април 2022 година во дизајнерскиот хотел Lone во Ровињ, националниот фестивал за комуникации ќе биде дом на креативци и комуникатори од светска класа, кои ќе ги споделат своите сознанија со публиката на DK. Проверете ја официјалната програма – која, меѓу поставата составена од ѕвезди, вклучува уникатна можност да разговарате директно со индустриските лидери на сцената „Запознајте ги говорниците“! Следниве говорници ќе ви појаснат дека вашето фестивалско искуство ќе биде незаборавно:
Високо ценет поради неговиот провокативен стил, Џејмс Викторе е познат по тоа што ги инспирира луѓето да ги расветлат нивните индивидуални дарби за да постигнат лична извонредност со неговите страсни погледи за дизајнот. Наречен професионален “hell-raiser” („подигнувач на пеколот“), овој дизајнер, автор на бестселерот Feck Perfuction и уметник на MoMA и Лувр, ја подигнува топлината на секоја сцена на која ќе зачекори. Добриот дизајн знае како да комуницира – ако се прашувате како да ја преведете комуникацијата на луксузните брендови, не гледајте подалеку од DK2022 бидејќи Марија фон Шел-Плесен ги има сите одговори. Како директорка на модната куќа Gucci за регионот на Европа, Блискиот Исток и Азија, која ги надгледува медиумите и комуникациите на 37 пазари, Марија ќе ве просветли како да ги премостите ексклузивните и традиционалните вредности на брендот, истовремено создавајќи оптимално дигитално корисничко искуство.
Со поддршка на Zagrebačka banka, на фестивалот DK доаѓа Реј Инамото, еден од топ 25 најкреативни луѓе во светот според Forbes, со цел да одговори на прашањето како да развиете оригинални и незаборавни креативни решенија кои се истакнуваат во овој свет на хиперпродукција, додека Emmy-наградуваниот дизајнер со милиони следбеници на социјалните мрежи, Крис До, ќе ве импресионира со својата харизма, ќе ве научи како да постигнете органски раст и да ги придобиете луѓето – без да си ја продадете душата. На импресивната листа на креативци кои доаѓаат на DK2022 е и Мерли Џејми, со поддршка на Dentsu, една од само 8-те жени меѓу 100-те најдобри генерални креативни директори во светот, која ќе зборува за „кршење на стаклениот таван“ во индустријата и ќе ја сподели својата лична приказна за да докаже дека секој е способен да произведе оригинални и фасцинантни идеи.
„Нашата уникатна сцена од 360° ги дочекува само најхрабрите, оние чии пораки ќе се слушаат и надвор од главната сала. Започнувајќи со стриминг во дворот на хотелот под релаксирачката сенка на дрвјата – па дури и далеку на плажата со камчиња под златното сонце, но во добро друштво“ – рече Дуња Ивана Балон, директорка на фестивалот и програмата, додавајќи: „Фестивалот DK не зборува за трендови. Ние ги создаваме заедно – додека го живееме времето на нашите животи. Се гледаме во Ровињ“.
Фестивалот DK собира низа влијателни лидери кои создаваат подобра иднина за нашата индустрија и општеството во целина, вклучувајќи ја и Олга Гутитерез де ла Роза (од Холандија), експерт за когнитивна, бихејвиорална наука и визија и поранешна глобална потпретседателка за дизајн во P&G; Дејвид Орлик (од Шведска), повеќепати наградуван експерт за односи со јавноста кој раководеше со една од најнаградуваните ПР агенции во светот Prime Weber Shandwick; Мунис Кан (од Холандија), потпретседателка за стратегија за Европа во Highsnobiety и поранешен директор за стратегија во VICE; Видја Манмохан (од Индија), основачка на креативниот конзорциом V4Good и долгогодишна извршна креативна директорка на Grey MENA; Тим Лик (од Калифорнија, САД) доаѓа со едно од најинтересните предавања на Cannes Lions, насловено „Грдото продава“; Рејчел Ловенстајн (од Њујорк, САД), со поддршка на GroupM, глобален раководител за инклузивни иновации во Mindshare; и вистински повратник на DK – еден од најдобро рецензираните говорници, илустраторот и уметник – г. Бинго.
Одличната фестивалска програма во главната сала ќе биде надополнета со програма во Б-салата, посветена исклучиво на разговори и дискусии со најдобрите хрватски лидери, потоа со наградни церемонии и други помошни содржини, кои вклучуваат некои нови и возбудливи локации за емитување. Фестивалот DK е маратон, а не спринт, па сите присутни ќе можат да се релаксираат, да уживаат и да ги следат разговорите на плажа бакната од сонцето! Ако сте повеќе од типот на луѓе кои сакаат бујно зеленило, тука е дворот на хотелот каде ќе можете да ги гледате разговорите додека лежите во удобни „lazy bags“ на трева под прекрасното сино небо.
Повеќе информации за учество можат да се најдат на www.danikomunikacija.com.