• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Моќни пораки испратени од Конференцијата за женско лидерство на М6: Жените, мажите и младите треба заеднички да го трасираат патот до родова еднаквост

23/12/2023
in Во фокусот, Компании, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Да се скрши „стаклениот покрив” што е синоним за родовата бариера во однос на женското лидерство и да се зголемат можностите  жените да дојдат на позиции каде се носат одлуки, беше целта на одржаната Конференција на М6 Едукативниот центар.

Конференцијата која е дел од програмата „Чекор Напред“ на М6 Едукативниот центар насловена како “Женско лидерство – време е да се скрши ‘стаклениот покрив’ преку премостување на родовиот јаз” го адресираше проблемот на кој учесниците преку својата перспектива придонесоа до изнаоѓање на соодветни решенија за негово надминување.

р е к л а м а

Општеството преку своите политики треба да биде ветер во грбот на жените да се охрабрат и да ги надминат личните внатрешни бариери и општествени предрасуди кон остварување на нивниот потенцијал, беше еден од главните заклучоци.

Исто така, еден од усогласените ставови беше дека учеството на жените на лидерски и позиции ќе доведе до поголеми општествени промени и економски раст.

М6 Едукативниот центар за прв пат ги обедини сите релевантни општествени перспективи за да се дојде до што е можно поинклузивни решенија што ќе го надминат родовиот јаз кон општествен и економски просперитет.

„Оваа конференција не е само настан; таа е доказ за моќта на соработката и потребата од градење мостови меѓу родовите  за да се создаде поинклузивен и правичен свет“ – истакна Главната извршна директорка на М6 Едукативниот центар, Елена Младеновска Јеленковиќ, и додаде: “Во нашата потрага по родова еднаквост, да признаеме дека градењето мостови не е еднонасочна улица. Женското лидерство не смее да биде замена на еден род со друг туку се работи за искористување на уникатните сили и перспективи што секој род ги носи во себе. Преку соодветно воспитување на младите генерации, да ја поставиме основата за иднината каде лидерството не се дефинира според родот, туку според компетентноста, карактерот и визијата.”

На настанот постоеше консенсуз дека јазот постои и дека наместо да се намалува, станува поголем.

Во своето инспиративно воведно обраќање на конференцијата, Сопругата на Претседателот на Република Северна Македонија,  Елизабета Ѓеоргиевска, истакна дека “создавањето на еднакви можности за напредок значи да креираме политики и да носиме одлуки имајќи ја предвид женската перспектива.“

„Создавањето на еднакви можности за напредок значи да креираме политики и да носиме одлуки имајќи ја предвид и женската перспектива. Заеднички да ги редефинираме очекувањата, да го поддржиме професионалниот развој на жените и да го намалиме родовиот јаз“ – истакна Ѓеоргиевска.

Антје Ванделт, Директорка на АХК во Северна Македонија, дел од мрежата на германските стопански комори во странство им порача на жените да се поддржуваат меѓусебно и да побараат помош кога им е потребна за да можат да ги реализираат своите цели и амбиции. Она што е најважно е да не се откажуваат од исполнување на своите соништа. Раскажувајќи ја својата лична приказна за менаџирањето на обврските со градењето кариера, родителството и грижата за домот, таа ја истакна улогата на градење мрежи на поддршка.

„Така ќе можат да разменат лични искуства, да ги споделат предизвиците со кои се соочуваат жените на менаџерските позиции, да учат едни од други и да си бидат поддршка“ – рече Ванделт.

Претседателот на УО на „Тиквеш“, г-дин Светозар Јаневски прати порака до компаниите и општеството дека родовата нееднаквост има сериозни импликации за државата, како економски, така и демографски, невклучувањето на жените на пазарот на трудот претставува загуба за општеството затоа што нивниот потенцијал не е искористен.

„Жените се похрабри од мажите и се скелетот на семејството, неопходно е да имаме разбирање за разликите на двата рода и иднината да ја градиме врз база на нивните различни силни страни“ – истакна Јаневски.

Во првиот Панел, општествената перспектива ја раскажаа Славица Грковска, Заменичка на Претседателот на Владата задолженa за политики за добро

владеење, Дита Старова која е Директорка на Националната Галерија,  Ерин Конкoрс од Амбасадата на Соединетите Американски Држави во Северна Македонија и  Тања Михајловска Георгиева, Амбасадорка на здружението Women on Board Adria. Главните заклучоци од овој панел беа дека на локално ниво се пресликуваат податоците кои постојат за родова нееднаквост на интернационално ниво, а за нејзино надминување неопходно е покрај овозможување на услови за поголеми можности за жените, потребно и самоиницијативност и резилиентост од страна на жените, како и партнерство со мажите, бидејќи целта за благосостојба е заедничка.

Панелот за Женската перспектива беше во состав на пет извонредни говорнички: главната извршна директорка на Винарска Визба „Тиквеш“, Бранка Славеска, главната извршна директорка на „Семос Едукација“, Валентина Тасева, Билјана Ивановска, досегашната Претседателка на антикорупциската комисија,  Маја Штериева, член на УО на Комерцијална Банка АД Скопје и Влора Адеми, главна извршна директорка на “Дигикјуб”.

Нивните мотивациски пораки беа дека храброста била „тајната состојка“ на нивниот успех, покрај знаењето и искуството, за да пресуди квалитетот, а не родот.

Исто така, континуираната инвестиција во знаење е еден од најефективните начини жените да се искачат на скалилото на позиции каде се носат одлуки.

Посебен интерес предизвика панелот кој ја претстави машката перспектива.

Говорниците  Иван Штериев, директор на Македонска Берза,  Трајан Ангеловски, Претседател на Сојузот на Стопански Комори на Северна Македонија, Арлинд Зекири, Партнер во ЛГП Скопје, и  Ѓорѓе Војновиќ, Главен извршен директор на Триглав Осигурување, ја потврдија релевантноста и сериозноста на проблемот на родова нееднавкост.

„Фактот дека статистиката покажува дека само 17% од членовите на Управните одбори на котираните компании се жени, јасно зборува дека ова е тема на која треба да се работи“, истакна Штериев.

Секоја компанија, особено мажите во компаниите, мора час поскоро да сфатат дека само со вклучување на жените на „масата каде се носат одлуки“ може да се искористи поголемо богатство на човечки ресурси кон заеднички цели и успех, беа дел од ставовите на говорниците.

За таа цел, панелистите се согласија дека соодветно распределување на домашните обврски и надминување на стереотипите дека домот и децата се „женска обврска“ ќе помогнат во еднаквите можности во однос на ресурси за поголема вклученост на жените во економијата.

Еден од панелите каде се испратија најсилни пораки за иднината беше оној каде својата перспектива ја споделија младите.

На овој панел, Филип Ивковски, Претседател на Националниот Младински Совет,  Сања Лазаревска, сопственичка на компанијата Април 22 и ко-основач наакселераторот “Aspire” и  Димитар Каљошевски, Проектен менаџер на германската организација“Career Transition Support”, ги споделија гледањата на младите на оваа важна тема.

– „Поразителни се сознанијата од истражувањата за поделбата на младите. Наместо да има напредок, јазот се зголемува. Затоа мора во образовниот систем да постојат дополнителни програми, работилници и уште од најмала возраст децата да се воспитуваат да бидат рамноправни, беа дел од предлозите за решенија.“

Настанот беше повод М6 да најави нови тренинг програми и работилници на оваа тема за 2024 та, а кои имаат за цел развој на ESG филозофија на работење во секоја организација, и која секоја компанија треба да ја имплементира.

Програмата „М6 чекор напред“, постои од пред две години и е насочени кон актуелните теми од економскиот и општествениот развој на земјава и регионот. Темите секогаш се обработуваат на начин на кој ќе се дојде до квалитетни решенија, а предавачи и обучувачи се еминентни експерти од земјата, регионот и од странство.

Целта е да се адресираат предизвиците кои се клучни за развојот и напредокот на општеството и да се дојде до што поквалитетни решенија за нивно надминување.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.