Трговските центри низ светот нудат програма која првостепено се центрира околу забавата и искуството на посетителот. Овие мол маркетинг концепти веќе ги сведочиме и во Македонија.
Единствениот затворен трговски во центарот на Скопје – Рамстор Мол, преку последните проекти и кампањи не доближува до светските трендови на мол маркетинг концептите: ребрендирање, концерти, забавна програма за сите генерации, хумани акции и креативни проекти ја дефинираат бренд мантрата на овој трговски центар.
За месец декември покрај полната агенда на новогодишни проекти, од трговскиот најавуваат латино салса забава! Необично, храбро и свежо изненадување кое заслужува внимание. Салса забавата ќе се случи во петок, 11.12.2105, со почеток од 20:00 часот . Посетителите освен што ќе танцуваат, ќе уживаат во екстра попусти и шопинг во необично време.
Светските маркетинг експерти за потрошувачко однесување се јасни во порачувањето дека современиот купувач се задоволува преку најмалку 2 стимула. Латино забава и попустите до полноќ, како концепт на две комплементарни задоволства се одличен маркетинг проект на Рамстор.
(комерцијален текст)