Американскиот прехранбен гигант Mondelez International, кој произведува низа познати брендови како Oreo, Cadbury и Milka, ќе инвестира повеќе од 40 милиони долари во нова генеративна алатка заснована на вештачка интелигенција, со цел да ги намали трошоците за маркетинг продукција за 30% до 50%. Овој чекор претставува значаен исчекор во напорите на компанијата за модернизација на своите маркетинг-стратегии, во услови на растечки тарифи и променливи потрошувачки навики.
Развиена во соработка со Publicis Groupe и Accenture, оваа алатка со вештачка интелигенција ќе ѝ овозможи на компанијата брзо да создава кратки видео реклами и дигитални содржини. Првите резултати се очекуваат уште за претстојната празнична сезона, а се планира и поголема примена за настани како Супер Боул 2027. Од Mondelez веруваат дека технологијата ќе овозможи поефикасно креирање содржини и ќе ја намали зависноста од традиционалните рекламни агенции.
Џон Халворсон, глобален потпретседател за искуство на потрошувачите во Mondelez, ја нагласи потребата од интеграција на вештачката интелигенција со цел зголемување на ефикасноста и одржување на конкурентноста. Компанијата веќе ја користи оваа алатка за создавање содржини на социјалните мрежи, меѓу кои и осумсекундно видео за Milka со динамични визуелни прикази на чоколадо прилагодени на различни целни групи – материјали кои порано би чинеле стотици илјади долари.
Покрај социјалните мрежи, алатката наскоро ќе се користи и за унапредување на страниците за брендот Oreo на најголемите онлајн платформи во САД, како Amazon и Walmart. Mondelez планира нејзината примена да ја прошири и за брендот Lacta во Бразил и Cadbury во Обединетото Кралство, што укажува на постепено глобално воведување на оваа технологија.
За да обезбеди одговорна примена, сите содржини создадени со вештачка интелигенција ќе поминуваат низ човечка ревизија пред објавување. Според Тина Васвани, потпретседателка за дигитална ефикасност и податоци во Mondelez, компанијата воспоставила строги насоки за да избегне создавање содржини што би можеле да поттикнуваат нездрава исхрана или да допираат до чувствителни теми. Овој внимателен баланс помеѓу иновацијата и надзорот го отсликува начинот на кој вештачката интелигенција ја преобликува современата маркетинг индустрија, притоа задржувајќи ја довербата на потрошувачите.





















