Деветтото по ред доделување на годишните професионални награди KAKTUS by Shoppster Srbija предизвика огромен интерес кај агенциите и компаниите од Србија. И покрај предизвиците на пазарот, за наградите на натпреварот KAKTUS 2023, кој го организира Marketing mreža, пристигнале над 200 апликации.
„Ова е навистина огромен успех на креативната индустрија во Србија. Агенциите и компаниите уште еднаш докажаа дека без разлика на предизвиците и тешките услови, квалитетните идеи и креативноста секогаш опстојуваат! Исто како кактусот во пустината“ – рече Ивана Парчетиќ Митиќ, основач и извршна директорка на Marketing mreža. „Квалитетот на пријавените кампањи е навистина висок. Жирито ќе има многу тешка задача, а она што можеме да го ветиме е фер, транспарентно и строго гласање. Среќно на сите во остатокот од натпреварувањето и нека победи најдобриот!“ – додава таа.
Наградите се доделуваат во 25 категории, а ги добиваат организации, компании, институции и агенции за најквалитетни и најпрофесионални индивидуални и интегрирани кампањи во изминатата година. Главните награди на фестивалот се, како и досега, „Агенција на годината“, „Огласувач на годината“ и „Интегрирана кампања на годината – Grand Prix“. Најмногу пријавени кампањи пристигнале во категориите „Поединечни дела – ТВ“, „Дигитални дела – Социјални медиуми“, „Дигитални дела – Маркетинг на содржини“, „Интегрирана профитна кампања“ и „Интегрирана кампања за свесност за брендот“.
Новитет на овогодинешниот натпревар за наградите KAKTUS 2023 е новата категорија – „ТикТок“. Во оваа категорија ќе се додели награда за најуспешните профили и кампањи на социјалната мрежа ТикТок. Исто така, наместо категоријата „Веб“, воведена е категоријата „Е-трговија“, која ќе ги награди најуспешните веб продавници и платформи за онлајн купување.
Дополнително, Marketing mreža и оваа година ќе додели награди на најуспешните експерти од агенциите во Србија – KAKTUS All Stars. Целта на наградите KAKTUS All Stars е да ги поттикне и мотивира експертите од агенциите во Србија, но и да ѝ укаже на стручната јавност за нивните потенцијали, таленти и креативност. Со оваа награда Marketing mreža сака да промовира професионални модели, но и да придонесе за подобрување и развој на креативната индустрија во Србија.
Номинирани за наградите KAKTUS All Stars се сите експерти од агенциите во Србија кои ги доставиле своите креативни дела за традиционалните награди KAKTUS 2023. Годинава ќе се доделуваат награди во 11 категории. Списокот на категории, како и критериумите според кои ќе се одредуваат добитниците на признанијата KAKTUS All Stars се достапни на веб-страницата на KAKTUS ALL STARS.
Наградите ќе бидат свечено доделени на 9. Национален фестивал за интегрирани комуникации – KAKTUS 2023, кој ќе се одржи на 1 и 2 ноември во Белград, под слоганот „Add to Heart“.
За тоа кој ќе ги добие традиционалните награди KAKTUS одлучува стручно жири составено од признати и почитувани професионалци од компании, креативни, ПР и дигитални агенции од Србија и регионот.
Жирито од Србија годинава ќе биде составено од: Александра Милачиќ Јелача, маркетинг директор, The Fun&Fit Company; Арсеније Крњајски, креативен директор, Why Not Agency; Ѓорѓе Ѓукановиќ, креативен директор, Havas Adriatic; Душица Матијашевиќ, директорка за огласување и стратегија, Executive Group; Филип Ѓоровиќ, маркетинг директор, Shoppster Serbia & Slovenia; Маја Узелац, генерален директор за маркетинг и дигитални услуги, L’oréal Adria-Balkan; Марија Којчиќ, директор за ПР, Lidl Srbija; Марко Анѓелковиќ, дигитален тим лидер, Smartpoint Adria; Миодраг Маринковиќ, директор за развој на бренд за Јадранскиот регион, Frikom; Невена Балшиќ, креативен директор, Leo Burnett; Николета Павловиќ, директор за социјални медиуми, DRV; Уна Забунов, раководител на службата за дигитални маркетинг комуникации, Telekom Srbija; Владимир Митровиќ, креативен директор, Ovation BBDO; Владимир Симиќ, креативен директор, McCann Beograd; Зорана Чирица, помошен дигитален креативен директор, Fullhouse Ogilvy.
Годинешното регионално жири ќе го сочинуваат: Драго Млакар, регионален креативен директор, Futura DDB (Хрватска); Елена Божинова, директор за креативност и дизајн, Idea+ Communications (Македонија); Ева Градишник, креативен директор, агенција SHIFT (Словенија); Јелена Додеровиќ, директор за маркетинг, Mercator-CG (Црна Гора); Јурица Ќорлука, креативен директор, Señor (Хрватска); Лука Мавретиќ, креативен директор, Imago Ogilvy (Хрватска); Мирка Модриниќ, извршен креативен директор, Pristop (Словенија); Оливер Новески, партнер и директор за медиуми, Brand Union (Македонија); Роберт Шкунца, управен директор за Југоисточна Европа, Grayling (Хрватска); Сара Грепо, лидер на тимот за социјални медиуми, Bruketa&Žinić&Grey (Хрватска); Симона Младеновиќ, директор за огласување, NLB Group (Словенија); Стела Боговац, креативен директор, I TO NIJE SVE! (Хрватска); Тибор Трупец, креативен директор, Kontra Agency (Хрватска); Томислав Рашковиќ, стратег за ТикТок, Degordian (Хрватска); Урош Свеншек, директор за дигитални работи, Agencija 101 (Словенија).
Повеќе информации за фестивалот и наградите се достапни на веб-страницата www.kaktus.rs.