Интерактивното адвертајзинг биро (ИАБ) на Србија ги додели наградите за најдобрите, најкреативната и најиновативните дигитални кампањи реализирани во изминатата година. Наградната церемонија се одржа во рамки на конференцијата Digital Day на 30 мај 2025 година.
За наградите гласаше стручно жири во состав: Александар Мијаиловиќ од Žiška, Марија Мијатовиќ од Represent Communications, Марко Анѓелковиќ од SmartPoint Adria, Арсеније Ивановиќ од Shoppster, Милица Вјештица Пажин од Method Agency, Ана Марковиќ од WMG, Јасмина Копривица од EuroNews, Уна Забунов од Telekom Srbija, Тина Ѓукановиќ од Atlantic Grupa, Марија Јоксимовиќ од Publicis Media и Дарко Јованчиќ од Omnicom Media Group.
Добитниците на српските MIXX Awards по категории се:
Branded Content – „Guarana Azijana“ од Fullhouse Ogilvy
Influencer Marketing – „Pametno putno osiguranje“ од Žiška за A1 Srbija
Influencer Marketing – „Aplikacija Gledanje u šolju“ од Luna /TBWA за Grand Kafa
Social Media – „Mreža najvažnijih influensera“ од Žiška за A1 Srbija
Video Advertising – „Guarana Azijana“ од Fullhouse Ogilvy
Best Use of AI – „Najbolje od oba sveta” за Telekom Srbija
Effective Use of Data – „Hiperlokacijska kampanja“ од Media House за Lilly Drogerie
Product Innovation – „CGI revolucija“ од McCann Beograd за mts
Non-profit/CSR – „Tvoje telo je umetnično delo” од Nextgame Digital за Народниот музеј на Србија
Brand Advertising – „Hajde da imamo vremena za sebe“ од Luna /TBWA за Grand Kafa
Brand Advertising – „Sav od igre 2“од Žiška за Animunch
Grand Prix – „Tvoje telo je umetničko delo“ од Nextgame Digital за Народниот музеј на Србија
Специјална награда на жирито – “Pitanja koja samo žene čuju” од Ovation BBDO за Libresse