Бугарската асоцијација на комуникациски агенции (БАКА) минатата недела го одржа 17. издание на натпреварот Effie Bulgaria, кој има за цел да ги истакне најефективните огласувачки кампањи на пазарот во Бугарија во текот на изминатата година.
Агенцијата Noble Graphics повторно ја освои наградата за „Најефективна агенција на годината“, благодарение на освоените три златни и една сребрена награда, собирајќи вкупно 84 поени во текот на процесот на жирирање.
Агенцијата guts&brainsDDB, дел од групацијата adhub, се најде на второто место со 36 поени, со две сребрени и две бронзени награди.
Третото место со ист број на поени го поделија агенцијата Saatchi & Saatchi Sofia со две сребрени и една бронзена награда и продукциското студио Switch Productions, кое соработуваше со Noble Graphics и учествуваше во кампањи кои освоија две златни и една сребрена награда.
На настанот беше доделена и наградата за „Најефективен огласувач на годината“. Со ист број бодови, вкупно 24, наградата ја поделија компаниите Carlsberg Bulgaria, United Milk Company, Pernod Ricard Bulgaria и Фондацијата „Документалисти“.
Наградата за „Најефективен бренд на годината“ ја поделија Malfi Gin, пивото Пиринско и Фондацијата „Документалисти“.
Целосната листа на наградени кампањи на Effie Bulgaria 2024 може да се разгледа на следниот ЛИНК.