СВЕТ – Од науката за сетилата до најновите размислувања за личниот и национален идентитет, Eurobest програмата даде чест на креативното наследство на Италија, истакнувајќи ги највозбудливите идеи од цела Европа.
Ако точно сакате да дознаете зошто сексот не продава, како комедиографот од BBC ја создаде повеќекратно наградената контент агенција, како умешноста за крцкава храна ја научил цветскиот кувар, или каде психологијата го сретнува дизајнот на размислување… За сето ова може да слушнете на Eurobest..
Некои од говорниците за оваа година ќе бидат Madonna Badger, основач & CEO Badger & Winters; Monica Moro, главниот креативен директор на McCann Spain; Catherine Hope, заменик креативниот директор на Naked Communications; Bruno Bertelli, глобален креативен директор, Publicis Worldwide; Riccardo Fregoso, извршен креативен директор, McCann Paris; Ioana Filip, извршен креативен директор, MRM/McCann Romania; Dave Buonaguidi, креативен директор UK Crispin Porter + Bogusky; како и Jules Chalkey, креативниот директор на BMB; Myles Lord, креативниот директор на, DDB Berlin; и Joe Wade, MD & коосновач на, Don’t Panic.