Во неделата се одржа финалниот натпревар од шампионатот на американски фудбал Супербол, кој е најгледаниот спортски настан во Америка.
Гледачите го гледаат Супербол и поради светски познатите реклами, кои предизвикуваат сензација на Фејсбук и Твитер. Реклама од 30 секунди чини повеќе од 5 милиони долари, што е убедливо најскапиот термин во историјата на телевизијата.
Оваа година, меѓу огласувачите кои ги прикажаа своите реклами во текот на натпреварот се најдоа Amazon, Anheuser-Busch InBev, Audi, PepsiCo, Burger King, Kraft Heinz, Google, Hulu, Kia, MARS, Microsoft, P&G, Hankel, Sprint, T-Mobile и други.
Агенциите кои ги креирале кампањите за Супербол се Sunny, BBDO, Bear in the Hall, Bullish, Burrell Communications, David David & Goliath, DDB, Droga5, EnergyBBDO, FCB Chicago, FlyteVu Goodby, Silverstein & Partners, Grey, Horizon, Innocean Worldwide, JohnXHannes, Lucky Generals, Mark Woollen and Associates, McCann Merkley & Partners, Mother, MullenLowe, Pinnacle, Preacher, Red Fuse Communications, Ruffian, Saatchi & Saatchi, Siltanen & Partners Advertising, VaynerMedia, Venables Bell & Partners, VMLY&R и Wieden & Kennedy.
Реклама за која можеби најмногу се дискутираше на социјалните мржи во текот на натпреварот беше рекламата на Бургер Кинг #EarLikeAndy.
Меѓу поинтересните реклами се истакнаа и:
Google Translate, 100 Billion Words
Microsoft, We All Win
https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=_YISTzpLXCY
Washington Post, Democracy Dies in Darkness
Budweiser „Wind Never Felt Better“
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=B6VciSoR1iQ
Bud Light x Game of Thrones Super Bowl Commercial – Joust