• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, July 2, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најновата Европска иницијатива ќе ги подобри методите за мерење на видливоста на дигиталните кампањи

24/08/2017
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Хрватското здружение за пазарно комуницирање (HURA) како водечко стручно здружение во секторот на пазарните комуникации во Хрватска, овие денови на нашите пазари го претставува новиот Европски стандард за видливоста на дигиталното огласување. Оваа најнова иницијатива на европско ниво ја покренаа Европската група за координација на видливоста на онлајн огласите, Светското здружение на огласувачи и Европското здружение на комуникациски агенции, чијашто активна членка е и HURA.

Иницијативата е замислена како решение кое во иднина ќе им помогне на агенциите и огласувачите кои веќе подолго време се во дилеми кога станува збор за видливоста на дигиталното огласување и како всушност најточно може да се мери успехот на дигиталните кампањи.

р е к л а м а

Колку ова стана се` поголем проблем на пазарот, сведочи и фактот што моментално различни платформи имаат различни стандарди кога станува збор за дефинирање на видливоста на огласуваната содржина. На пример, на Фејсбук огласот се смета за видлив ако најмалку 50% од огласот е видлив на екранот во текот на една секунда, а додека на Твитер тоа мора да биде 100%. Агенциите исто така користат свои стандарди, а во сето тоа, ниту огласувачите не се сигурни до кои стандарди точно треба да се придржуваат.

„Видливоста на дигиталното огласување е еден од клучните KPI-еви во нашата индустрија и дефинитивно е време и на нашиот пазар да почне да се применуваат некои европски и глобални стандарди кога станува збор за мерењето на спроведувањето на кампањата во Хрватска на сите полиња, па така и кога станува збор и за дигиталното огласување. Огласувачите неретко прибегнуваат кон дефинициите за видливоста на кампањите кои тие самите ги поставиле, па затоа станува се` поважно тие правила да се изедначат и на тој начин да им се помогне на сите кои се вклучени во индустријата на дигиталното огласување“, порачуваат од HURA и додаваат дека здружението и понатаму ќе продолжи да се поврзува со иницијативите кои ги поставуваат светските стандарди, трендови и регулативи во индустријата.

Целта на Европскиот стандард за видливоста на дигиталното огласување е всушност намалување на нееднаквоста при презентирање на резултатите со различни методи на мерење на видливоста на огласувачките кампањи, а тоа е резултат и на обемни дискусии и консултации помеѓу издавачите, медиските агенции, огласувачите и производителите на посебни технологии во огласувањето. Сите се согласуваат дека дефинирањето на попрецизна метрика на дигиталните огласи ќе осигура и полесна споредливост со останатите медиски формати, како телевизијата.

Освен подигнување на квалитетот и изедначување на стандардите, кога станува збор за мерењата во дигиталното огласување, со најновата иницијатива се сака да се подобри и корисничкото искуство и да се зголеми довербата во дигиталното огласување.

„Дигиталното огласување има сигурно уште предизвици на кои мораме да поработаме, но намалувањето на нееднаквоста кога се во прашање методите на мерење на видливоста на огласувањето е клучен чекор кој ќе ја зголеми довербата во метриката, па со самото тоа и во резултатот, кога станува збор за дигиталното огласување“, тврди Jon Chase од EACA.

Организации и нивни претседатели кои стојат позади иницијативата се:

IAB Europa:

  • Karim Attia, Chair Brand Advertising Committee, IAB Europe
  • Alison Fennah, Executive Business Advisor, IAB Europe
  • Suzanne McElligott, Board Member, IAB Europe and CEO, IAB Ireland
  • Tim Jones, Chair Research Committee, IAB Europe and International Research and Consumer Insight Lead, Oath

EACA:

  • Jon Chase, Претседател на советот на медиски агенции, EACA
  • Dan Watson, Директор на дигиталниот оддел, Carat Global
  • Bethan Crockett, Управување со ризици, GroupM

WFA:

  • Rob Dreblow, Глобално седиште за маркетинг, WFA
  • Sital Banerjee, Глобално седиште за медиуми, Philips
  • Gerhard Louw, Медиски менаџмент и дигитални трансформации, Deutsche Telekom

Велика Британија – JICWEBS (IPA, IAB UK, ISBA, AOP):

  • Nigel Gwilliam, IPA
  • Jon Mew, CEO, IAB UK

Германија – BVDW and AGOF:

  • Bjorn Kaspring,Извршен претседател, AGOF
  • Thomas Duhr, Потпретседател, BVDW

Франција – Digital Ad Trust (ARPP, Geste, IAB France, SRI, UDA, UDECAM):

  • Jean-Baptiste Rouet, UDECAM
  • Valérie Chavanne, Потпретседател, IAB Франција
  • Hélène Chartier, Генерален директор, SRI

Италија – UPA, IAB Italy and Assocom:

  • Anthony Cardamone, Assocom и IAB Италија
  • Alberto Vivaldelli, Дигитален менаџер,UPA
р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.