• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Наташа Божиновска Миркова со осврт на Spotlight Conference Amsterdam – Дизниленд за комуникациската индустрија

07/11/2024
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Наташа Божиновска Миркова, извршен директор на Represent Communications од Скопје

На 29 и 30 октомври 2024 година, конференцијата Spotlight во Амстердам организирана од страна на SemRush се претвори во еуфорично место за маркетинг професионалците, споредувана со „Дизниленд за комуникациската индустрија“. Настанот кој беше одржан на прекрасниот патничкиот терминал во Амстердам обедини над 60 сесии со говори од експерти, интерактивни дискусии и работилници.

р е к л а м а

Присутните беа целосно потопени во знаење и инспирација, фокусирајќи се на практични решенија за современите маркетинг предизвици. Конференцијата покажа импресивен список на говорници кои споделија привлечни приказни и реални примери од нивните кариери. Секој говорник донесе уникатни перспективи кои длабоко одекнаа кај присутните, правејќи ги сесиите и информативни и инспиративни. Се зборуваше за тоа дека клучот за успехот лежи најмногу во разбирањето на психологијата на потрошувачите.

Овие блиски дискусии овозможија маркетерите да разменат предизвици и стратегии, поттикнувајќи чувство на заедништво. Форматот на настанот го истакна активното учество, овозможувајќи им на присутните не само да учат туку и да применуваат нови концепти директно во нивната работа.

 „Да бидеме реални – никој не оди на Инстаграм со надеж дека ќе види реклама. Без разлика дали гледаме смешни мемиња, гледаме reels или се допишуваме со пријателите, ние сме таму за да се забавуваме и информираме, најмалку за да бидеме „жртви“на продажба. Но, што ако успееме да го привлечете вниманието на луѓето со разно-разни пораки кои не само се интересни, туку и ја зголемуваат продажбата?“

За оваа магија зборуваше Џон Торнтон, Creative Copywriter кој им помогна на брендовите како Innocent пијалоците и SURREAL да се вратат на шините со ненаметливи содржини кои го привлекуваат вниманието индиректно и дискретно додека scroll-ат и кои се во дослух со публиката – а конечно конвертираат во директни купувачи.

 „Еден од најголемите предизвици на платформи како Instagram е едноставно да ги натерате луѓето да престанат да scroll-аат и да ја кликнат вашата реклама. Тоа е местото каде што блеска експертизата,“ вели Торнтон.

На отворањето најмногу внимание привлече приказната на Софи Милер, основач на Pretty Little Marketer, која успеа да изгради заедница од 400.000 следбеници за помалку од три години, покажувајќи дека со соодветен пристап, социјалните медиуми се моќен канал за продажба и раст на бизнисот.

За малите брендови, социјалните медиуми се тајно оружје – алатка која може да им помогне да се натпреваруваат со индустриските гиганти. Но, тука е суштината: додека многу брендови ги пробиле алгоритмите и сфатиле како да стигнат до својата целна публика, тие често го занемаруваат еден од најмоќните аспекти на социјалните медиуми – користењето на нивните следбеници.

Токму на оваа тема говореше Елфрид Самба, експерт за градење заедница и поранешен раководител на социјалната мрежа во Gymshark. Елфрид поминал години усовршувајќи ја уметноста на претворање на следбениците на социјалните мрежи во ангажирана, лојална заедница која го поттикнува word-of-mouth маркетингот во обем.

Елфрид истакнува: „За да изградиме заедница, треба да креираме функционални искуства, содржина и приказни кои ги спојуваат луѓето. Мораме да разбереме дека ние не ја поседуваме заедницата иако е на нашите канали – ние само ја употребуваме за следни чекори и поголеми успеси“.

Аднан Фалиун, директор за маркетинг на EMEA во Mastercard на тркалезна маса нѝ ја долови кохезивната стратегија на различни платформи за подобрување на видливоста и присуството на брендот особено во стерилниот финансиски свет на комуникации преку користење на различни канали и платформи, односно стратегии кои се засновани на аналитика и реални податоци како и доследно испраќање на пораки преку континуирана оптимизација.

Макс Рашер, основач на TheLazyMarketer., сподели позитивен поглед на маркетинг стратегиите водени од вештачка интелигенција, истакнувајќи го нивниот трансформативен потенцијал за бизнисите понатаму.

 „Нагласувањето на трансформативниот потенцијал на размислувањето водено од вештачка интелигенција за маркетерите е она што го означува денешниот свет како ера во која податоците и технологијата се вкрстуваат, користејќи вештачка интелигенција за редефинирање на маркетинг стратегиите и подобрување на ангажманот на клиентите“.

Според Рашер, употребата на ВИ само позитивно ќе се одрази во нашиот свет на комуникации, унапредувајќи го квалитетот на комуникацијата преку забрзување на процесите.

И она што беше најпривлечно за сите нас присутни кои бевме гладни за повеќе искуства од глобалниот свет, беше одличната панел дискусија – $360 Billion Opportunity: Winning Over Gen Z Customers. Панелот беше составен од говорници како Кејт Мелет, директор за глобални партнерства во Snap Inc.; Мајкл Коркоран, менаџер за дигитален маркетинг во Ryanair; и Сандер Петерс, лидер во бизнис маркетинг во TikTok. Експертите ги споделија сознанијата и искуството за тоа како брендовите можат ефективно да ги ангажираат, поврзуваат и конвертираат клиентите на Gen Z во денешниот брз дигитален свет.

Пазарот кој е сочинет од Gen Z претставува неверојатна можност од 360 милијарди долари за брендовите ширум светот. Како прва генерација на вистински дигитални домородци, Gen Z радикално го промени начинот на кој компаниите мора да пристапуваат кон ангажманот на клиентите. Но, како брендовите можат успешно да ја искористат оваа профитабилна демографија? На панел дискусијата, индустриските експерти од некои од најголемите платформи кои влијаат на Gen Z ги открија клучните стратегии за освојување на оваа моќна генерација.

„Можете да ја изградите вашата култура со публиката со која се поврзувате. Како што често велиме ‘Ние не сме платформа за социјалните медиуми, ние сме Snapchat’. Нашата кампања ‘Помалку #социјални #медиуми, повеќе #Snapchat’ ги привлече Gen Z да се поврзат со #Snapchat затоа што веруваат дека нивната заедница и пријатели со кои се поврзани се таму пред нив“, заклучи Мелет.

Gen Z се интересираат за интеракција и забава. Мајкл Коркоран од Ryanair објасни како авиокомпанијата користи хумор во својата екстерна комуникација за да изгради силна лојалност на брендот. Ryanair успешно го проби патот на социјалните мрежи до Gen Z со прифаќање на автентичноста и забавата во нивната содржина. Коркоран ја сподели социјалната стратегија на Ryanair која вклучува не само промоција на услуги, туку и директна комуникација во реално време со помладата публика, секако на социјалните мрежи.

„Работете со кратори, не создавајте сопствена органска содржина бидејќи не може да понуди автентичност“, советува Мајкл од Ryanair како успешна стратегија.

Заклучокот на Сандер како експерт и екс. вработен во Google и LinkedIn е дека Gen Z има различен опсег на внимание што значи дека сакаат:

  1. Структура во приказната според која Gen Z донесуваат одлука.
  2. Стимулација – интерактивни реклами за да се задржат и вратат.
  3. Gen Z гледаат долги видеа на #TikTok и треба да бидете добри за вашето видео да привлече внимание.

„ТикТок нема да може да постои без креаторите. И стратегијата на TikTok треба да им дозволи на креаторите да создаваат, а не да интервенираат. Креаторите го градат идентитетот, а не обратно – заклучи Сандер.

Конференцијата Spotlight беше повеќе од само можност за учење; тоа беше уникатно искуство кое ја слави креативноста и иновативноста во комуникациите. Приказните споделени од говорниците и духот на соработка меѓу присутните создадоа посебно искуство за сите вклучени, зајакнувајќи ја репутација на конференцијата како суштински собир за секој еден од нас во комуникациската индустрија.

Оваа година како прва на Spotlight Conference Amsterdam, медиумски партнер од Македонија беше WebMind.mk.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.