• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

“Native” контент маркетинг

24/06/2016
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Гостински текст на: Митко Цабевски

Во денешно време се случува огромна културолошка промена во полето на маркетингот. Тоа може да се забележи доколку погледнете каде ни е насочен фокусот. Излезете од секојдневието на свесното размислување и нурнете се во Вашите емоции. Дадете им вредност на Вашите клиенти, пробајте да зборувате со Вашите клиенти. Зошто луѓето го користат Tumbler? Затоа што сакаат анимирани gif-ови. Тогаш Ваша задача е да им дадете анимирани gif-ови.

Однесувајте се со почит кон секоја социјална мрежа која ја користат Вашите клиенти. Треба да бидете свесни дека доколку објавите една иста содржина на Вашата Facebook фан страна каде што имате 1000 фанови и на Вашиот Pinterest профил каде имате исто така 1000 следбеници, резултатите ќе бидат сосема поинакви. Затоа треба да ја почитувате причината поради која Вашите клиенти користат одредена социјална мрежа.
Social-networks

р е к л а м а

Facebook, Pinterest, Instagram, Snapchat… сите се потполно различни и луѓето ги користат токму поради нивните различни намени и содржини кои ги нудат. Facebook е наменет за конектирање на корисниците, на Pinterest се Pin-уваат интересни содржини, Tumbler се издвојува по своите gif-ови, Snapchat се користи за забава, споделување на искрени, интересни моменти од секојдневието, Instagram е за да се споделуваат и разгледуваат убави фотографии.

Токму затоа треба да раскажувате посебно креирана приказна на секоја платформа што ја користите. Да креирате различни содржини кои ќе бидат прилагодени да одговорат на причината поради која Вашите клиенти ја користат одбраната социјална мрежа.

context

Секако дека содржината е важна, меѓутоа контекстот е главен! Понекогаш ќе имате навистина голем предизвик да креирате содржина која ќе биде наменета за што поголем број на луѓе. Затоа, најдобро решение е да се посветите на подетално одредување на Вашата целна група доколку сакате да креирате точно наменета содржина која ќе ги привлече клиентите кон Вашиот бренд.

Во последните неколку години многу често се користат термините “story” и “storytelling”, секој пат кога маркетерите сакаат да го најават следното големо нешто или кога сакаат да звучат кул.
story

Кога ги анализирам “native content marketing” кампањите на повеќето од адветајзерите најчесто заклучокот ми е дека не знаат баш точно што значи автентична приказна и да се раскаже приказна. И секој пат кога мислат на автентична приказна всушност мислат на обична реклама.

Зошто? Затоа што секој пат кога некој прави нешто што наликува на маркетинг, секогаш има маркетинг цел која е поврзана со тоа што сака да го постигне. А оваа цел најчесто е всушност продажба на нивниот производ или услуга. За да го постигнат ова, нивниот начин на размислување ги насочува во нивните кампањи да додадат и call to action. И секој пат кога на одредената цел и додадете повик за акција и сето тоа го имплементирате во приказната која сакате да ја пренесете, тоа повеќе не е раскажување на приказна, туку креирање на реклама.

Токму затоа “native content marketing” претставува еден вид на уметност

Мора да знаете да продадете без притоа да натерате некого да купи од вас. Треба да умеете да раскажете автентична приказна со која луѓето ќе се поврзат емоционално, а во втор план ќе го позиционирате она за што се залага Вашиот бренд.

native“Native” content marketing има потенцијал да биде од голема корист при монетизирањето на онлајн и мобилната маркетинг содржина, како и природен тек на еволутивниот развој на дигиталниот адвертајзинг. Но само доколку знаете што правите.

Полека но сигурно, буџетите наменети за “native” адвертајзинг и контент маркетинг секојдневно растат и имаат потенцијал да ги преминат буџетите наменети за display advertising.

Верували или не, не мора да ја компромитирате Вашата креативна мисла се со цел да имате успешна контент маркетинг кампања.

Што всушност е “native” content marketing? Има навистина различни дефиниции за овој термин, меѓутоа најосновната гласи: “native” content marketing претставува креирање и дистрибуирање на вредна, релевантна и конзистентна содржина преку користење на стратешки маркетинг техники, со цел да се придобие јасно одредена публика, притоа имајќи за цел да се оствари профит на начин што ќе го промени или подобри однесувањето на потрошувачите.

Контент маркетингот претставува континуиран процес кој е најдобро да го интегрирате во целосната маркетинг стратегија. Неговиот фокус е насочен кон тоа да го поседува медиумот за кој е креиран.

За да креирате “native” advertising потребни Ви се креативни вештини и доколку правилно го изведете, може да имате голем бенефит за Вашиот бренд, во спротивно може да биде навистина погубно за Вашиот бизнис.

Според истражувањето направено од страна на Mobile Marketing Association во 2015 година, мобилните “native” реклами имаат 10 пати подобар резултат и привлекуваат 3 пати повеќе внимание отколку display рекламите. Ова истражување исто така покажало дека потрошувачите ги преферираат мобилните “native” реклами, достигнувајќи 23% подобри резултати во однос на мобилните display реклами.

За разлика од функционирањето на декстопот, каде имате слобода да извршувате повеќе работи наеднаш и можете да отворите повеќе прозори и апликации наеднаш, помалиот екран на мобилните телефони може да прикажува помалку содржина. Ова е причината поради која “native” мобилните реклами имаат предност во привлекување на вниманието на потрошувачите и потоа ги насочува подлабоко во кампањата која понатаму сте ја креирале за таа намена.

Како пример, би сакал да ги посочам The Onion и BuzzFeed, кои успеаа да инкорпорираат “native” адвертајзинг и притоа да понудат забавна и интересна содржина  која има вредност да биде прочитана и споделена.

onion

Развијте партнерство со брендови и агенции кои ги рефлектираат Вашите ставови и интересите на Вашата публика. Доколку имате блог наменет за козметика, нема никаква потреба ниту цел да објавувате содржина наменета за градежна компанија, без разлика на средствата ќе Ви ги понуди истата. Едноставно тој пристап е погрешен. Бидете сигурни дека Вашата “native” содржина е соодветна и за Вас и за Вашата публика.

Можете навистина многу да научите од “native” контент маркетингот на Instagram. Има голем број на брендови кои знаат како да го изведат тоа на правилен начин. Со објавување на само една слика тие успеваат да ја пренесат пораката на својот бренд и во исто време да го одржат духот на платформата без притоа да ja нарушат “native” содржината на Instagram.

end

Креирајте забавни, персонални и точно наменети содржини.

Овој текст е дел од “Дигитален Маркетинг 101“ серијата на Brainster. Регистрирајте се за целата серија и добивајте бесплатни маркетинг лекции директно на Вашиот email!

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.