• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, July 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Што интересно сме научиле од невро оптимизацијата во последните шест месеци?

03/06/2016
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Valicon во последните шест месеци во соработка со компанијата BlackBox ја измери реакцијата на потрошувачите на повеќе од 360 реклами со помош на EEG (електроенцефалограф) и eyetracking технологијата. Во меѓувреме новата услуга ја искористиле 25 компании и 36 брендови од Србија и регионот, што е веројатно најбрзо усвојување на една иновација и истражување на потрошувачите. Базата на измерени огласи претставува важна база на знаење за разбирање на реакциите на потрошувачите на огласувањето.

mozok odi na pazarenje - nevromarketing - невромаркетинг

Главните наоди од невролошките биометриски мерења, кои можеме да ги извлечеме од првите шест месеци на употреба, пред се, се однесуваат на елементите на реализација на рекламата, што е и главната корист од овие мерења. Мерењето не се врши заради вреднување на креативните решенија, ниту на исправноста на одлуката во креативниот процес, туку заради следање на реакцијата на потрошувачите, со цел да се подобри реализацијата на рекламата, што може да користи како во фаза на пост-продукција, така и при одлучувањето помеѓу повеќе различни решенија.

р е к л а м а

Некои согледувања, кои ќе ги навадеме подолу, не наведуваат да се вратиме на основите. Сега тие хипотези се емпириски потврдени со објективна метода, која не е заснована на исказите на испитаниците, туку на нивните реакции на потсвесно ниво. Добиените наоди, сепак, не се претпоставки, бидејќи овие обрасци ги препознавме во база од 360 измерени огласи, што ни кажува дека станува збор за случаи кои често се појавуваат во праксата.

Веруваме дека советите од Valicon, засновани на комбинација на знаење од маркетинг и неуронаука, кои ни ги пренесува Александар Милановиќ, ќе доведе до подобро креирање на реклами, односно реклами кои се попријатни за око и уво и кои се помалку инвазивни за гледачите, и успешни за клиентите.

  1. Усогласеност на аудио и визуелните стимули. Процесирањето на овие два канали на комуникација треба да биде синхронизирано, како содржајно и временски, така и по значење. Во спротивно, доаѓа до дисперзија на вниманието и негативни емоционални реакции, кои конечно, доведедува до некомуницирање на основната порака на рекламата.
  2. Не претерувајте со повторување. Прекумерното повторување во релативно краток временски интервал, особено во гласот на нараторот, има фрустрирачки ефект и доведува до пад на вниманието на гледачите.
  3. Не ја комплицирајте пораката. Луѓето сакаат едноставни пораки. Голем број на карактери, настани, активности или други елементи се тешки за когнитивното обработка и претставуваат когнитивно оптоварување. Секојдневниот свет на луѓето е доволно компликуван, немојте и вие да бидете дел од тоа.
  4. Музиката има моќен ефект како на емоционалната реакција, така и на вниманието. Од таа причина многу е важно да се посвети внимание на музиката, која секогаш треба да биде во согласност со основната порака и да биде дополнување на визуелните елементи.
  5. Не користете ситни букви. Малиот фонт го оттргнува вниманието во погрешна насока, предизвикува незадоволство и непријатност кај потрошувачите, бидејќи за кратко време не може да го прочитаат напишаниот текст.
  6. Нараторот има многу важна улога. Ова е особено случај во завршниот дел на рекламата, кој е клучен во однос на сумирање на пораката и влијанието врз однесувањето на потрошувачите.
  7. Хумор и/или познати личности во рекламите. Шегите или познатите личности често привлекуваат внимание, но не ретко тие го задржуваат само на себе и не ја комуницираат пораката на рекламата, осносно на брендот или производот. Без јасна улога за хуморот, односно на познатите личности, реклама губи фокус и не ја постигнува својата цел.

Невролошките методи за испитување на реакцијата на потрошувачите не ги заменува класичните методи за истражување на пазарот. Всушност, ова е повеќе дел од комбинацијата на двата методи на истражување кои заедно ни даваат најсеопфатна слика за нашите потрошувачи. “Во блиска иднина, биометриските податоци ќе постанат стандард на сите нивоа, па дури и во нашиот регион“, сигурен е Милановиќ. Меѓутоа, не застануваме на податоците кои ги добиваме со помош на ЕЕГ и еyetracking технологијата, наскоро ни доаѓаат индикатори и од други извори, како што се отчукувањето на срцето, проводливоста на кожата и слично.

Научените лекции дефинитивно треба да се користат во креирањето на рекламите, меѓутоа, секоја реклама е нов предизвик, бидејќи создава нов мост помеѓу брендот и потрошувачот. Затоа Valicon организира во сите свои канцеларии редовно месечно мерење на рекламите во развој или ново лансираните реклами.Своите реклами можете да ги кандидирате и да добиете повеќе информација на следниот меил: neuro@valicon.net.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.