• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

(Не) сакам да го тетовирам Вашиот бренд!

31/01/2017
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Пишува: Кристина Јовановиќ, Арт директор на агенцијата McCann Белград

Дали некогаш сте размислувале за тоа да продадете дел од својата кожа на некој бренд како огласувачки простор? Добро прочитавте, со таа продажба станувате таканаречен “подвижен билборд“. Инфлуенсерите „од уста до уста“ одамна заминаа во заборав, сега на сцена стапуваат  оние кои се нешто посмели и помодерни, со слики на себе.

Адвертајзинг агенциите во соработка со брендовите секогаш бараат нови медиуми за поставување реклами. Така што еден од тие пристапи е тетовирањето. По договор, тетоважата може да биде привремена или трајна и на одреден дел од кожата за кој се договара.

р е к л а м а

Неколку информации за сите заинтересирани. На интернет постојат сајтови на кои официјално можете да се регистрирате за овај вид на рекламирање. Оставете ги своите лични податоци, некој краток опис за вас и вашата кожа(?!) После тоа, заинтересираните брендови можат во секој момент да ве контактираат за соработка. Тие, заедно со своите стручни тимови, бираат луѓе и на тие луѓе, со нивна согласност, дел од телото на кој тетоважата ќе биде најпркладна. Заработката е сосема пристојна и се движи од 100 $ па се до 500.000 $. Среќно на сите!

Додека истражував на оваа тема, наидов на навистина многу „бизарни“ примери. Од тетовирање на порно сајтови на лице, преку големи козметички куќи на разни делови на телото. Постоеја и примери на помали компании кои се обиделе да влезат на голем пазар со необичен маркетиншки трик. Овај принцип на рекламирење започнал уште во 2005 година, меѓутоа минатата година една реклама ја врати во полн сјај оваа идеја.

Сите сигурно сте ја виделе рекламата за Jagermeister “Hunt or be hunted”. Првата “stop motion” реклама направена со тетоважи. На неа работеле врвни тату уметници од Шпанија, како и одличен тим на режисери, продуценти, директори на фотографија, аниматори, арт директори итн. За изработка биле потребни ни повеќе ни помалку туку 100 луѓе, еден човек=една секвенца од рекламата. Изгледало како нешто невозможно. Меѓутоа на првиот кастинг се пријавиле 1500 луѓе. Да нагласам само тоа дека овај пат тетовирањето не се наплатувало во било која насока. Сите сакале да бидат дел од некоја нова историја. Некои од изјавите се фасцинантни. Една од учесничките изјавила дека сака да им раскажува на своите деца, своите внуци и на целата своја фамилија дека е дел од еден видео проект кој ќе остане засекогаш. Друг учесник имал поинаков мотив и сакал да дели нешто со сосема непознати луѓе, за него тоа е романтично. Нешто како веридба едни со други.

Мотивите се различни, моето лично мислење е дека сите слики од оваа реклама се феноменални, но на тоа ниво, цртежи. Меѓутоа, за сите оние кои во овај момент се мислат дали да продадат дел од својата кожа на некој бренд, би ги советувала да најдат некој друг начин на заработка. Тој е траен маркер на одредена фирма на вас. Ако малку подобро погледнеме, ние сме секојдневни амбасадори на одредени брендови. Речиси во секој момент, во текот на еден ден, на себе имаме неколку брендови. Да почнеме од козметика, гардероба, обувки, накит, итн… Дали тогаш е навистина потребно и покрај сите тие брендови, да продадеме дел од своето тело на некој друг заради рекламирање? Дали навистина толку сакаме некој бренд да стои пред портретот на родителите или имињата на децата?

Лично сум голем љубител на тетоважи и на себе имам неколку, за мене убави слики.

Една од тие сликички е симбол на уметничкиот проект на кој работам. Не мислам дека со него сум завршила (мама ако го читаш ова, извини). Меѓутоа, дали би ја продала својата кожа како огласен простор – веројатно не. Ако некој навистина има храброст да го направи тоа и смета дека тоа е негов личен израз спрема било кој аспект од овај вид на марктинг, само напред. Што се однесува до мене, “not my cup of tea”.

 

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.