• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неколку причини поради кои би можеле да ги загубите најдобрите поединци во Вашата агенција

18/04/2017
in Во фокусот, Компании, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Кога вашите тимски играчи го имаат својот најдобар перформанс лесно е да се претпостави дека се`е во ред. Меѓутоа, многу е важно да го одржувате фокусот на клучните вработени. Иако тие најмалку се жалат за проблемите со кои се соочуваат за разлика од останатите, можеби и ви замеруваат за бројни причини за кои не сте свесни и на кои не обрнувате внимание. Еве зошто вашите вработени би размислувале да работат на друго работно мето.

1. Се чувствуваат потрошено

Кога работниците работат добро, тогаш се наградуваат за својата работа. Понудете им поддршка и слободно време со цел да им надокнадите за часовите напорна и вредна работа која ја извршиле. Избегнувајте наметнување на превисоки очекувања со цел истите да не се чувствуваат преоптоварено. Поединци од тимот не смеат да го носат товарот на целата група. Откријте што им е потребно со цел да обезбедите најдобар можен перформанс.

р е к л а м а

2. Не располагаат со добри алатки

Застарените компјутери, недостатокот на вработени за поддршка – сите овие активности пренесуваат порака дека не сте заинтересирани да инвестирате во продуктивоста на вашиот тим. Направете го најдоброто што можете со вашиот буџет и периодично консултирајте се со својот тим дали постојат прашања за кои е потребно вашето внимание.

3. Се чувствуваат недоволно ценети

Доколку сметате дека платата на вашите вработени е доволно признание за добрата работа која ја прават, тогаш потребно е да размислите од друг агол на ова прашање. Кога работниците работат вредно, добивањето на признание од нивниот претпоставен за својот труд може да направи голема разлика во нивниот морал. Различни лица реагираат различно на различни форми на признавање на работата и трудот. Дознајте што е значајно за вашите вработени, без разлика дали се тоа зборови со кои ќе се обезбеди афирмација, јавна пофалба на следниот состанок со тимот или пак зголемување на платата со некој бонус, и не заборавајте константно да им покажете на своите вработени дека го забележувате и вреднувате нивниот труд.

4. Околината не е доволно иснпиративна

Работното место треба да е чисто, комфорно и удобно колку што дозволува и самиот буџет по таа ставка. Вашите вработени поголемиот дел од своето време го поминуваат на своите бироа, па затоа е важно да имате место каде ќе се чувствувате енергично и мотивирано. Направете го просторот за работа  инспиративен,чист и свеж со цел вашите вработени да бидат мотивирани да бидат продуктивни во својата работа.

5. Не растат

Добрите вработени се само-мотивирани со инстинктивна желба за успех. Ова значи дека тие исто така размислуваат и за сопствениот развој во целокупниот процес. Доколку не е соочени со дополнителни предизвици , одговорности и можности во вашата организација, тие ќе ги бараат тоа надвор од неа.

6. Тие сакаат да заработат повеќе

Кога ќе го погледнете трошокот за регрутирање на вработени, вработување, тренинг и дополнително време за влез во шемата на работа, тогаш размислете колку се вредни вашите сегашни вработени за вас.
Потрудете се да им обезбедите компетитивна плата и награди и бонуси кога можете. Не чекајте да побраат од вас покачување, проактивно следете го нивниот компензациски пакет и погрижете се истиот да расте во согласност со вредноста на вашата компанија.

7. Не се гледаат во иднина во компанијата

Доколку не сакате да сте само еден од чекорите на патот на кариерата на еден одличен вработен, откријте кои се неговите долгорочни цели и потрудете се да бидете голем дел од нив. Дозволете им да ги истражат своите капацитети за раст во рамките на компанијата, давајќи им поголеми одговорности со текот на времето и нудејќи им начини на кои може да напредуваат во кариерата во рамките на вашата компанија.

8. Чувствуваат дека не им е слушнат гласот

Сите ние сакаме да почувствуваме дека правиме разлика некаде. Вимавајте на комуникацијата со своите вработени. Прашувајте ги за нивните мислења и постојано информирајте ги за постигнувањата и предизвиците на компанијата.

9. Не им е јасна доволно вашата визија

Високо-ефективните работници сакаат да знаат дека се дел од победнички тим. Обрнете внимание и дајте им до знаење кои се вашите вредности со дефинирање на јасен план за секого во рамките на организацијата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.