Од AOL до LVMH, Chanel и Nike: Дејвид Шинг, визионерски и дигитален филозоф кој го редефинираше концептот на креативноста, доаѓа на Денови на комуникациите!
Во свет каде што технологијата, културата и креативноста се испреплетуваат сè повеќе и повеќе секој ден, клучно е да се следат оние кои гледаат можност во овој хаос. Денови на комуникациите, кои ќе се одржат од 15 до 18 мај во Ровињ, повторно ги собираат највлијателните мислители и пионери во индустријата – а еден од нив е Дејвид Шинг – дигитален филозоф, футурист и поранешен главен „евангелист“ на AOL, кој веќе ја остави регионалната комуникациска индустрија без здив на Денови на комуникациите во 2015 година.
Дејвид Шинг е еден од најпрепознатливите креативни умови во дигиталниот свет. Неговата работа е тешко да се категоризира – тој е уметник, говорник, визионер и консултант за брендови, а неговиот креативен гениј се рефлектира и во неговите соработки со глобални имиња како што се LVMH, Chanel и Nike. Со комбинирање на инстинктот и имагинацијата, тој им помага на брендовите да разберат не само каде оди пазарот, туку и како да остават трага на него – Форбс го опиша како „раскажувач кој ги идентификува претстојните трендови и ги инспирира клиентите да размислуваат поинаку“. Неговиот препознатлив стил и бескомпромисен пристап кон дигиталните теми освојуваат сцени низ целиот свет и ретко кога некого оставаат рамнодушен.
На Денови на комуникациите, тој ќе го одржи предавањето „Nothing Changes If Nothing Changes“, кое го поставува прашањето како технологијата, а особено вештачката интелигенција, може да стане алатка за подлабока, позначајна комуникација меѓу брендовите и луѓето. Во време кога содржината има вредност, но контекстот го носи клучот, Шинг ќе покаже како вештачката интелигенција може да се користи не за постигнување совршенство, туку како катализатор за напредок – алатка што ги движи емоциите, дијалогот и автентичната креативност.
Шинг на главната фестивалска сцена ќе ѝ се придружи на познатата хуманоидна вештачка интелигенција Софија; најиновативниот маркетинг директор во светот според Business Insider и добитник на повеќе од 200 награди на Cannes Lions, Фернандо Мачадо, powered by A1; потоа Карен Нелсон-Филд, водечки светски експерт за економија на вниманието и најобјавувана авторка на WARC; Блер Енс, водечки светски авторитет за продажба и одредување цени на креативни услуги; Мајкл Коркоран, најитриот трол на интернетот и поранешен раководител на социјалните медиуми на Ryanair; Мариша Лакијани, експерт за вештачка интелигенција и автоматизација за раст на брендовите и максимизирање на повратот на инвестициите за огласување (ROAS); Јохан Ронестам, експерт за глобален брендинг, сериски претприемач и креативен визионер зад кампањите за брендови како што се Volvo, Adidas и IKEA; Мирели Креспи, креативниот стратег зад повеќе од 2.000 реклами месечно на шест јазици за глобални брендови како што се Amazon, Meta, Unilever и Ubisoft; Ембер Кејс, powered by ENNA, киборг антрополог и една од највлијателните жени во технологијата според Fast Company; како и Дитмар Дамен, светски познат експерт за трансформација, иновации и иднината на бизнисот. Организаторите најавија моќен состав со лидери од регионот и светот кои ќе бидат гости во програмата на еден од најважните настани на овие простори за сите вклучени во креативноста и комуникациите.
Сите кои сакаат да бидат дел од ова посебно искуство од 15. до 18. мај во Ровињ, повеќе информации за учество можат да најдат на: www.danikomunikacija.com.