• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

NEM 2018 најпосетен досега!

20/06/2018
in Во фокусот, Најнови вести, Настани
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

NEM 2018, конференцијата посветена на ТВ-индустријата со фокус на Централна и Источна Европа, се одржа минатата недела од 11 до 14 јуни во хотел Дубровник Палас во прекрасниот Дубровник. Шеста година по ред, NEM ја отвори вратата за медиумските експерти собирајќи рекордни 800 учесници. Со повеќе од 50 панелисти, врвни експерти кои го споделија своето знаење и искуство со публиката и колегите, оваа година NEM привлече бројни посетители од целиот свет.

Најактуелни теми и емотивни презентации

р е к л а м а

NEM 2018 година ќе биде запаметен по интересните панели, вклучувајќи ги “Игра на pay TV и дигиталните содржини“, каде Салим Мукадам, генерален директор и потпретседател на БиБиСи за Централна и Источна Европа, рече дека “луѓето се платформски агностични и одат онаму каде што е содржината”. Фокусот на NEM 2018 година на локално произведената содржина го потврди и Катарина Бехрендс, главен директор на NBCUniversal за Централна и Источна Европа, посочувајќи дека pay TV каналите треба да се прилагодат на локалните заедници.

На ден пред почетокот на Светското првенство, се позанимававме и со една од моментално најактуелните теми – високата цена на фудбалските права, која е резултат на мноштво фактори. Алекс Ротер од Mediapro изјави: “Спортот е единственото нешто што може да собере голем дел од публиката во одредено време. Иако најголем интерес постои за локалната лига, побарувачката за премиум интернационални содржини како што е Лигата на шампиони или топ 5 европските лиги, несомнено постои. “

Два панели посветени на локалната продукција ни покажаа дека кај поголемиот дел од FTA каналите, локалните содржини наидуваат на најдобар одзив кој публиката. Хенинг Тевес, извршен директор на RTL Хрватска, Матијас Сетл, генерален директор на TV Markiza, Дражен Марвич, извршен директор на Нова ТВ, Габриела Видус, генерален директор на РТЛ Унгарија и Пит Смит, директор на Antenna Intenational, заклучија дека недостасуваат квалитетни сценаристи и дека главните недостатоци на локалната продукција се нејзината цена и ризиците кои произлегуваат од неа, кога станува збор за помладата публика и дигиталните трендови.

Дискутирајќи за пиратеријата во регионот, Дамир Новиниќ, помошник на генералниот директор на ХРТ, рече дека за оваа ситуација можеме да се обвинуваме само самите себе си: “Пиратеријата е во пораст, бидејќи ние го дозволуваме тоа. Многу сме инертни и многу бавно реагираме.” Дамир Хајдук, директорот на Агенцијата за електронски медиуми, заклучи дека “постои култура на пиратеријата со која мора да се соочиме” и се согласи со другите панелисти дека соработката меѓу засегнатите страни е клучен чекор во решавање на проблемот со пиратеријата .

Една од најинтересните презентации беше дефинитивно онаа на Араш Пендари за примената на вештачката интелигенција во ТВ-индустријата. За разлика од традиционалните површни мета-податоци,  тимот на Араш од Vionlabs одлучи да оди во потполна нова насока, со користење на емоционални аудио-податоци за да им обезбеди на корисниците напредно корисничко искуство со персонализирани содржини и филмски најави генерирани со користење на вештачка интелигенција.

Поглед во иднината ни овозможи и LG Electronics, обезбедувајќи увид во една сосема нова телевизиска ера во презентацијата на Ѓерѓ Такас. Бескрајните можности на овај неверојатен ТВ кој обезбедува најдобро доживување при гледање, го прави LG OLED TV лидер во премиум технологиите со ненадминат квалитет на сликата, одличен дизајн и паметна вештачка интелигенција.

Како да се модернизира бренд стар 130 години, во емотивна презентација објасни Кристијан Брент, виш потпретседател за глобалното истражување и стратегија во National Geographic.

Како и секоја година досега, учесниците и посетителите на NEM на ексклузивни проекции беа во можност да ги видат новите формати на познатите дистрибуциски куќи, што се Global Agency, Norwegian Broadcasting Corporation, MGM, BBC Studios и Keshet International.

Вмрежување на секој чекор

Можности за вмрежување и дружење имаше на секој чекор, а паузите за кафе беа спонзорирани од страна на Viacom, Comcast, А1 Broadcasting и Turkish Airlines, а да не ја заборавиме и кафе паузата со Viacom “Happy Hour” и дегустација на вино со Pickbox во соработка со винаријата Jakovac.

Сепак, реалното вмрежување се одржа на традиционални вечерни забави. Првиот ден започна со пијалок за добредојде под покровителство NBCUniversal и Comcast на убавото зајдисонце, вториот ден беше заокружен со ексклузивната забава на плажата Вала под покровителство на Eutelsat, а за ексклузивното затворање на NEM-2018 се погрижи FOX Networks Group со забава во клубот Banje Beach во самиот Дубровник .

NEM 2018 уште еднаш покажа дека NEM е ексклузивна и значајна конференција во медиумската индустрија, како и дека е верен партнер на своите посетители. Тимот на NEM би сакал да им се заблагодари не само на спонзорите и учесниците,туку исто така и на повеќе од 30 медиумски партнери кои ја следеа конференција и редовно известуваа за неа.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.