BBC Studios, Хрватски Телеком, SkyShowtime и Warner Bros Discovery ќе одржат главни говори, компанијата Walt Disney ќе претстави листа на американски ТВ серии кои опфаќаат различни поджанрови, IDTV (дел од All3Media), Amazon MGM Studios Distribution и Lionsgate ќе ги претстават своите содржини, Keshet International и TV NOVA/VOYO ќе ја претстават хит крими-трилер серијата „Extractors“, Paramount Global Content Distribution ќе биде домаќин на забава
Телевизискиот маркет со добар поглед, NEM Dubrovnik, ја откри целосната агенда за своето овогодишно издание, кое ќе се одржи од 10 до 13 јуни во хотел Дубровник Палас, каде што ќе присуствуваат претставници на повеќе од 260 компании. Големите американски и европски студија и компании ќе доминираат на четиридневниот настан, на кој ќе им се придружат истакнати клучни говорници кои ги претставуваат водечките брендови во ТВ индустријата:
- Бартош Витак, новоименуваниот генерален директор за регионот на Централна и Источна Европа во BBC Studios, ќе ја сподели својата визија за BBC Studios во регионот, нудејќи увид во развојот на медиумскиот пејзаж и стратегиите кои го поттикнуваат успехот на компанијата;
- Наташа Рапаиќ, најавената нова извршна директорка на Хрватски Телеком од 1 јули 2024 година, ќе ја сподели својата визија за иднината на телекомуникациската индустрија, почнувајќи од иновативни стратегии до подобрување на поврзаноста и испорачувањето на врвна содржина, до увиди во развојот на пејзажот на телекомуникациите и забавата, заедно со нејзините искуства на кариерното патешествие до улогата на извршен директор;
- Враќајќи се втора година по ред, Монти Сархан, извршен директор на SkyShowtime ќе понуди увид за неодамнешната пресвртница на SkyShowtime – лансирањето на нивниот план поддржан од реклами на сите над 20 пазари, вклучително и Централна и Источна Европа;
- За време на сесијата наречена „The streaming war isn’t over…“, Џејми Кук, виш потпретседател и генерален менаџер за Централна и Источна Европа, Блискиот Исток и Африка во Warner Bros. Discovery, ќе открие како компанијата амбициозно планира да ја издигне платформата Max во еден од врвните 3 стриминг сервиси во следните 3 до 5 години.
Панел сесии фокусирани на стратегии, увиди и трендови во врска со телевизиските содржини
Заедно со главните говорници, повеќе од 70 говорници го потврдија своето присуство на 10 панел сесии каде што ќе разговараат на теми за важноста на содржината. Овие теми ќе бидат привлечни и за повеќе од 145 најрелевантни купувачи од Централна и Источна Европа (ЦИЕ) кои го потврдија своето присуство.
За време на овие панели, учесниците ќе дискутираат за:
- Најновите и најиновативните пристапи за стекнување содржини, спонзорирано од Prva TV
- Влијанието на линеарната телевизија врз медиумскиот пејзаж на ЦИЕ и како таа се преобликува додека дигиталните платформи продолжуваат да се истакнуваат, спонзорирано од Moonbug
- Стратегии за глобален успех на содржините од ЦИЕ, спонзорирано од NEM Zagreb
- Подемот на стриминг партнерства поради поголема деловна исплатливост, квалитет на содржината и гледаноста
- Методи за привлекување публика во регионот и формулата за следниот хит формат – дали треба да продуцираме или репродуцираме?
- ТВ-операторите секојдневно ја менуваат индустријата со влегување во просторот за стриминг и здружување на нивните стриминг услуги и канали.
Истражување на синергијата помеѓу технологијата и ТВ индустријата
Технологијата е суштински дел од ТВ индустријата и NEM Dubrovnik повторно ќе им даде простор на иновативните технолошки компании.
Панел сесиите ќе ја стават технологијата во фокусот и панелистите ќе дискутираат за:
- Полесен пристап до глобална понуда на содржини за радиодифузери кои сакаат да заработуваат од содржини во живо, спонзорирано од SES
- Стратешка интеграција на дигитални платформи, имплементација на анализа на податоци, интерактивни функции, проширена дистрибуција на содржини, интеграција на социјални медиуми, партнерства, инвестиции во иновациите и агилно одлучување, спонзорирано од Wurl
- Иднината на огласувањето во регионот на ЦИЕ во контекст на растот на популарноста на ТВ-стриминг сервисите и видео платформите со реклами
- Придобивките од едуцирани одлуки во однос на производите, содржините и рекламите, спонзорирано од NPAW и Backscreen.
За време на специјалната програма „TV Product Showcase“, експертите ќе презентираат решенија за уште поефективна продукција, дистрибуција и консумпција на содржини.
Gcore ќе презентираат како тие го издигнале стриминг-искуството на спортските радиодифузери, подобрувајќи го ангажманот и квалитетот преку вештачката интелигенција, како и за претстојните случувања кои ветуваат дополнителна револуција на преносот во живо.
Технолошката компанија Answers ќе ја претстави својата нова платформа за интеракција со публиката, која овозможува создавање интерактивни содржини и активирање на публиката, давајќи им поголема вредност на огласувачите и радиодифузерите.
Технолошката компанија Bunny.net ќе ги истакне најновите иновации во испораката на содржини и ќе ги истражува најсовремените техники и алатки дизајнирани да ги задоволат барањата на модерното емитување.
Вештачката интелигенција природно ќе се наметне како сеприсутна и суштинска тема, а нејзината иднина ќе биде претставена од врвни индустриски експерти од компаниите Omdia и PlumResearch, како и од Марија Валензуела, виш медиумски извршен директор.
Групацијата Eutelsat ќе претстави како компанијата станува сè посилна на DTH пазарот во Централна Европа и како иновативните нови содржини и услуги создаваат вредни можности за радиодифузерите и медиумските групации.
Проекции и презентации на свежи содржини
Големите европски и американски студија ќе ги претстават своите најнови содржини: IDTV (дел од All3Media) ќе го претстават својот стратешки пристап и ќе ги презентираат своите содржини како што се светскиот хит „The Traitors“, долгогодишните формати како „Lingo“ или нивниот најнов формат „The Unknown“. Новата и возбудлива хит крими-трилер серија „Extractors“ ќе биде претставена од Keshet International и TV NOVA/VOYO. Amazon MGM Studios Distribution ќе ја презентира својата претстојна програмска листа, Lionsgate ќе ги претстави главните моменти од нивната содржина што ќе се појави на пазарите во ЦИЕ, а Disney ќе претстави листа на американски ТВ серии кои опфаќаат различни поджанрови.
Можности за вмрежување
Една од работите што го разликува NEM Dubrovnik се неговите уникатни локации за настани кои го издигнуваат вмрежувањето на повисоко ниво. Влијателни компании ќе организираат неколку забави за да ги прослават своите успешни проекти: Max Launch Party ќе биде организирана од Warner Bros. Discovery во текот на првата вечер на терасата на покривот од хотелот. Присутните ќе уживаат во зајдисонцето над неверојатниот поглед на Јадранот. Eutelsat Group и Wurl ќе ги соберат присутните на спектакуларната плажа Vala чиј карпест пејсаж е опкружен со морето. Paramount Global Content Distribution ќе организира „Afterwork Happy Hour“ на терасата со базен, над хотелскиот базен. Патување до Стариот град на Дубровник ќе обезбеди компанијата Pickbox. Десетгодишнината од лансирањето на компанијата, како и услугата за стриминг Pickbox NOW, ќе бидат одличен повод за забава до крајот на ноќта.
Телевизискиот пазар со добар поглед порасна за 40% во однос на минатата година
Од своето последно издание, NEM Dubrovnik го прошири својот простор за презентации и состаноци за 40%. Покрај редовниот простор крај морето (“Mare Area”), каде што се одржува изложбениот дел на настанот, во приземјето на хотелот Дубровник Палас, во близина на Сансет бар, ќе има и проширен дел наречен „Sunset Area“.
Меѓу компаниите што ќе ги изложуваат своите производи и услуги на настанот се: A1 Group, Agitrop, All3Media International, Amazon MGM Studios Distribution, Atresmedia, Backscreen, Beta Film, Bunny.net, Blue Ant Media, CosmoBlue Media, Czech Television, Gcore, Global Agency, Green Streams, Intellecta – syndication partner of Disney Star India for Europe, Inter Medya, Inverleigh, Kanal D, Mediaset Espana, Mediatranslations, MISTCO, ModernTV, Moonbug Entertainment, Movistar Plus+ International, Newen Studios, Onza Distribution, Pickbox, Rabbit Films, Radio and Television of Slovakia (RTVS), Rai Com, Sandbox Group, Scalstrm, SES, SIC International Distribution, Solutions 4 Media, SPI International (a Canal+ Company), Studiorum, Telekom Srbija, The Mediapro Studio, Thema, A Canal+Company, Tivio Studio, tmc Content Group, Turkish Radio Television Corporation, Vimond Media Solution, Warner Bros. Discovery и Warner Bros. International Television Production.
Повеќе информации за настанот можете да најдете на официјалната веб-страница NEM Dubrovnik 2024.