• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 1, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Неочекуваните начини на кои чет ботовите може да го променат маркетингот

12/09/2016
in Во фокусот, Колумни, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Колумна на Гани Скардо, потпретседател за стратегија во Wire Stone, независна дигитална маркетинг агенција за глобални Fortune 1000 брендови, првично објавена на AdWeek Social Times.

Постои еден интересен момент со почетокот на развојот на секоја нова технологија, кога маркетерите и агенциите почнуваат грчевито да се борат за да ја имаат. Оваа желба често е слепа за тоа дали таа инвестиција би решила некој бизнис проблем или пак дали тие пари би биле подобро потрошени да им се овоможи на помладите колеги да експериментираат со некоја друга “будалаштина“ :)

До сега, најголемиот дел од разговорите за чет ботовите (chat bots) беа фокусирани на заменувањето на механичкото однесување на луѓето кои ги услужуваат потрошувачите за клиентите да добиваат подобро корисничко искуство и така “да се зголемува нивната лојалност,” што е исто толку лажно како и фарсата која ја направија добрите луѓе од Ehrenberg-Bass Institute.

Затоа, сега ќе се осврнеме на нешто поразлично: четири начини како чет ботовите може да ја зголемат маркетинг ефективноста надвор од овозможувањето на подборо корисничко искуство. Накратко, како чет ботовите може да се искористат за вистински раст на брендот и привлекување на нови потрошувачи?

р е к л а м а

Robot mobilen telefon

Како чет ботовите може да бидат искористени за зголемување на reach-от преку претворање на нешто досадно во нешто забавно? Од академските истражување во изминатите децении и Facebook lift истражувањата изминатите години, знаеме дека привлекувањето на категоријата купувачи (особено лесни и стари купувачи) е клучно за растот на еден бренд. Па така, наместо да гледаме на чет ботовите како поефтин начин за услужување на постојаните купувачи, треба да се прашаме како чет ботовите може да се искористат за привлекување на нови купувачи за брендот.

На пример, дали име нешто подосадно од временската прогноза? Разговорите за времето станаа симбол на срамежливата човечка интеракција. Еден чет бот именуван како “Пончо – мачорот за временска прогноза” го менува тоа. До измислениот мачор Пончо може да пристапите преку Facebook Messenger и тој ќе ви одговори на сите ваши прашања за тоа кое време ќе врни во Недела преку еден забавен чет-разговор.

За одредена публика, Почно го претвори проверувањето на временската прогноза една забавна активност. The Weather Channel и другите можеби ја пропуштија оваа можност. Како еден чет бот може да биде поинтересен вовед во она што го работи вашата компанија? Како може да го подобри перформансот на рекламите? Како може да генерира органски reach? Како може да запамети одредни информации кои потоа ќе можат да се пренаменат во маркетинг автоматизација?

Една помошна тактика која треба да се има во предвид е тоа дека, како што беше соопштено на овогодинешната F8 конференција, може да користите reach-оптимизирани Facebook News Feed реклами кои водат директно до вашиот чет бот.

Светот се’ уште чека на првата голема идеја за искористување на чет ботовите за привлекување на нови купувачи – вашиот бренд треба да работи на тоа.

Како чет ботовите може да ги претворат “бездушните“ автоматизирани е-мејлови во персонализирана и забавно проактивна комуникација од брендот? Постојаното добивањето на е-мејл пораки од малопродажна продавница која нуди “20 проценти попуст на сите летни фустани во Недела” е омразено искуство. Но, наместо тоа, замислете да добиете вакава порака: “Еј, тука е Gapbot. Не знам дали вашиот фустан за ова лето е доволно тесен, но ако сакате да го подигнете нивото на игра, кажете ми. Имам купон за 10% попуст и можам да ви дадам совет за бојата, шарата и сите тие сра*а.”

Seamless веќе користи еден примитивен чет бот за да испраќа проактивни пораки за да провери како била примена вашата нарачака. Една варијанта на проактивната комуникација е да се намали латентноста за повторливото купувањето на работи како бричеви или печатарски тонер.

Големото прашање тука е во кои ситуации овие чет ботови се повредни за брендот или малопродажниот бизнис.

Како може чет ботовите да им помогнат на потрошувачите полесно да одлучуваат што да купат? Луѓето се’ повеќе се соочуваат со ситуации кога им е потребен експертски совет за прашања како: Колкава куќа можам да си дозволам? Колку животно осигурување ми е потребно? Каков вид на чевли треба да носам за да можам да работам удобно, но и истовремено да не изгледам несмасно? И сфаќате дека робот може да го прави тоа. Не е потребна многу имагинација за да сфатите дека еден чет бот може да биде далеку подобар од вас и може поадекватно да одговори на тие прашања.

Во овие ситуации, од суштинско значење е нивото на очекувања на купувачот да биде исполнето. На пример, јас верувам дека еден чет бот може да ми постави прашања и да ми помогне да откријам какво ниво на животно осигурување ми е потребно, но тој чет бот мора да знае кога да ме предаде на “Чак”, човечкиот агент за животно осигурување, за да одговори на моите прашања.

Како чет ботовите може да ги подобрат истражувањата, откривајќи подобри информации за корисниците кои можат да бидат искористени за евалуација на производите, односи со потрошувачите и привлекување на нови купувачи? Историски, истражувањата биле инертни и статички прашалници. Првата истражувачка компанија која ќе развие чет бот кој ќе може динамично да се адаптира за време на испрашувањето – без да ја наруши методологијата – ќе ги доминира останатите истражувачки компании. Или ако еден бренд кој превзема сопствени истражувачки потфати може да имплементира еден ваков чет бот, тој би бил специфично развиен токму за таа бизнис категорија и бренд.

Ова се само четири насоки во кои чет ботовите може да постигнат големи резултати. Најважното прашања кое еден маркетер може да го постави за чер ботовите, или која било нова технологија, е она на дигиталниот стратег на Wire Stone Рејчел Хитзиг, која по навика прашува: “Што ќе замени ова?”

Ако ова навистина е почетокот на издигнувањето на чет ботовите, нека тоа биде почетокот на откривање нешто што ќе ги замени старите начини на решавање реални бизнис предизвици. Инаку, се гледаме кај оганчето.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.