• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, June 8, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Невролошки експеримент откри дека “органските” статии се најефективни кога е во прашање купувањето

24/07/2017
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Според најновиот невролошки експеримент спонзориран од ПР групацијата MSL (дел од Publicis Groupe) за тоа како мозокот реагира и се однесува со различни форми на дигитални медиуми, органските статии* (*earned media) и бренд-продуцираните видео содржини се далеку поефективни и ги надминуваат традиционалните платени форми на промоција кога станува збор за зголемување на вредноста на брендот, бројот на engagements и носењето одлуки за купување.

Истражувањето открива дека тестираните органски статии резултирале со значително посилна намера за купување отколку било кој друг вид на содржини (45% наспроти 13% од дигитални реклами, односно 3,5 пати повеќе), додека пак бренд-продуцираните видео содржини предизвикале значително посилни позитивни чувства за брендот (2,5 пати повеќе) од традиционалниот дигитален адвертајзинг.

р е к л а м а

[box type=”shadow” ]*Органски статии – Медиа активности кои се однесуваат на брендот и компанијата а кои не се директно генерирани од компанијата или нејзини “агенти“ туку од други ентитети како новинари или потрошувачи. Во нив спаѓаат традиционалните споменувања во медиумите, reviews, постови на јавни форуми, разговори помеѓу корисниците во кои го препорачуваат производот итн…[/box]

Спрoведен од страна на Spark Neuro во Април помеѓу 50 миленијални жени од Њу Јорк, експериментот ги истражуваше аспектите на потсвесното одлучување користејќи вариетет на различни невролошки мерки – EEG за мерење на мозочна активност, GSR за мерење на електроспроводливоста на кожата, следење на очите за квантифицирање на визуелното внимание, следење на движењето на компјутерското глувче за определување на брзината на донесување одлуки, како и компјутеризирано препознавање на микро-фацијални експресии за да се ‘фати’ секоја насмевка или гримаса. Преку читањето на мозочната активност и другите невролошки реакции, екпериментот квантифицираше работи што инаку се сметаат за субјективни – до кој степен луѓето се вклучуваат во содржините, нивното емоционално искуство и како тоа се’ се трансформира во одлуки за брендовите и купувањето.

Откако биле изложени на различни форми на содржни, вклучувајќи бренд реклами, статии, бренд-продуцирани видеа и една нова форма на хибриден дигитален адвертајзинг кој се поврзува со органски содржини, од учесниците во истражувањето било побарано да одлучат кои продукти најверојатно би ги купиле. Дигиталните банер реклами ја поставиле основата на 13% со намера за купување. Бренд видеата ја дуплирале намерата за купување споредено со дигиталните реклами, односно 26%. Органските статии пак, оваа бројка ја донеле до 45%, односно 3,5 пати повеќе од дигиталните реклами.

Резултатите од следењето на очите исто така покажаа дека учесниците гледале во новата форма на хибриден дигитален адвертајзинг на MSL и Publicis Media, “органски содржински единици” (ОСЕ), два пати подолго отколку во традиционалните банер реклами (0,8 наспроти 0.4 секунди). Ова е особено интересно бидејќи ОСЕ-те се еднакви по големина, но намерно се послабо дизајнирани отколку традиционалните дигитални бренд реклами. “Органските содржински единици” се важна компонента од Conversation2Commerce платформата која беше лансирана во септември 2016 за подобро да се претстави вистинскиот потенцијал на влијанието во маркетингот и репутацијата на скала, преку применување на платени медиа стратегии, таргетирање, датабази, и аналитики кон органските содржини. Учесниците поминале 10 пати повеќе време на органските статии, отколку на дигиталните бренд реклами (4,69 секунди наспроти 0,4 секунди).

Мерењата за “бренд лифт” покажаа еден поинаков тренд отколку за намерата за купување. Дигиталните реклами предонесоа само 1,4% за бренд лифтинг. За разлика од намерата за купување, органските статии немаа голем ефект во промената на перцепцијата за брендот, зголемувајќи го афинитетот кон него за само 1,6%, што е мала, но сепак значајна статистичка разлика во споредба со дигиталните реклами. Бренд видеата завршија најдобра работа во зацврстувањето на љубовта кон еден бренд, предизвикувајќи 3,6% бренд лифтинг.

Според Ерин Ланути, Chief Influence Officer во MSL, истражувањето нуди увид во тоа како маркетерите може да ги користат различните форми на содржини за различни цели, како и важноста за вметнување на влијание во нивните кампањи преку постоечки дигитални медиа реклами.

 “Оваа студија ја продлабочува нашата потрага за подобро разбирање на улогата на влијанието во маркетинг миксот. Овие откритија се поклопуваат со многу од податочните резултати кои ги гледаме глобално преку Conversation2Commerce дека органски стекнатото влијание постојано придонесува за подобра интеракција, бред лифтинг и продажби споредено со дигиталните реклами. Таа исто така ја покажува моќта на нашиот нов ‘органски содржински единици’ формат и C2C методологијата да придонесуваат за повеќе интеракции и побрз пат кон купувањето отколку традиционалните дигитални реклами,” додава тој.

MSL ги лансираше Conversation2Commerce и Conversation2Credibility така што ја постави експертизата на MSL за органски содржини и влијание во јадрото, опкружувајќи ја со најдобрата во својата класа експертиза и технологии на Publicis Communication и Publicis Media.

Спенсер Герол, CEO и основач на Spark Neuro, изјави: “Откритијата покажаа една суптилна но важна разлика. Видеата генерираа посилни емоции во поврзувањето со брендот и ефективно влијаејќи врз перцепцијата на производите. Статиите беа сметани како најкредибилни, со што најмногу придонесоа кон повеќе купувања. Иако перцепцијата за еден бренд и купувањата се недвосмислено поврзани, некои суптилни разлики беа јасно видливи од собраните податоци.“

“Иако статиите се покажаа како најдобри кога е во прашање намерата за купување, видеата покажаа интересна динамика за убедување. За учесници кои веќе покажуваа силни преференци кон одреден производ, видеата завршија многу поефективна работа во тоа да бидат конечната работа која ги убеди да купат. Емоциите се клучна работа во одлучувањето и понекогаш поголемиот емоционален поттик на едно видео е се’ што е потребно за конечна одлука,” додаде Герол.

Џилаум Хербет, CEO на MSL изјави: “MSL е фокусирана во откривањето на нови начини како да им се овозможи на брендовите да го искористуваат влијанието за да добијат едно ново ниво на значаен и мерлив ефект.”

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.