• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Sunday, May 11, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Нејмар, Кинсли Коман, Ламело Бoл, Ромео Бекам и други во новата ретро-футуристичка кампања на PUMA

13/06/2022
in Во фокусот, Креативен импулс, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Во 2022, PUMA враќа позната икона од 1980-те и 1990-те.

Лансиран од PUMA за кошаркарите од средните училишта и факултетите во САД, моделот Slipstream беше достапен во многу тимски бои и го привлече вниманието на терените благодарение на својата напредна стабилност и амортизација со познатиот „Анти-шок систем“. Разновидноста на бои привлече многу поголема публика отколку само оние во кошаркарската заедница, и се рашири низ американските улици од ’88 до раните 90-ти.

р е к л а м а

Со моделите The Beast, кој меша кожа и лажно крзно, и Slipstream Snake, кој имитира змиска кожа, моделот исто така ја освои многу важната јапонска јавност и стана симбол во земјата.

Во 2021 и 2022 година, брендот го враќа историскиот модел, обновен, но сепак со истата силуета што опстојува сите овие децении. Додека Slipstream ја освојуваше американската и јапонската младина во различни периоди, брендот сака да стане лидер во својата категорија и да ги освои љубителите на патиките ширум планетата – децата родени по 2000 година, кои пораснале со културата на патики и кои гледаат на иконите од минатото.

За меѓународното лансирање, PUMA се обрати до агенцијата LAFOURMI која ја создаде кампањата “Welcome Unbored“. Здружувајќи не помалку од 12 амбасадори од различни светови, од спортисти до пејачи и инфлуенсери, PUMA-фамилијата тргнува на неверојатно патување!

„PUMA побара од нас да создадеме кампања која ќе им се допадне на љубителите на патики родени по 2000 година, кои отсекогаш биле нурнати во културата на патиките – трагет кој очекува многу, но не секогаш е сензитивен на адвертајзингот бидејќи е премногу изложен на него. Сакавме да се осврнеме на нивната аспирација да ги менуваат нештата – стилот, културата, вредностите, кои често се движат многу побрзо од општеството. Тогаш постоеше обој збор – “Slipstream” – кој го означува текот на воздухот зад објектите кои се движат брзо, како Формула 1 болиди и вселенски шатлови“ – рече Џордан Рабуте, директор за стратегија на LaFourmi.

Во режија на Фредерик де Понтчара, централниот спот на кампањата “Welcome Unbored” прикажува повеќе од десетина амбасадори на германскиот бренд во ретро-футуристички филм во траење од 1 минута и 36 секунди, чии централни елементи се Slipstream и љубителот на патики.

Идејата зад кампањата: оваа генерација се движи побрзо од општеството во кое живее. Наместо да чекаат да го променат, тие ќе одат и ќе создадат друго на друго место, на друга планета. Како Илон Маск или Џеф Безос по 2000 година во  стил на одлучност, без правила. Фамилијата на PUMA се претвори во вселенска екипа, Slipstream – најкул во галаксијата, и ги поканува сите на кои им е здодеано општеството да се качат на вселенскиот брод.

„Можете да имате ефект врз луѓето само ако ги потопите во интензивен универзум каде што се спојуваат наративот и естетиката. Тоа е она што сакавме да го направиме за Slipstream во категоријата Sportstyle, каде што понекогаш формата има предност пред суштината“ – објасни Клемент Симаро, креативен директор во LaFourmi.

Ставете крај на досадата и искачете се на вселенскиот шатл управуван од Кингсли Коман, каде што се Мемфис Депај и Ламело Бол, за да ви дадат безбедносни упатства за меѓугалактички патување до нов свет полн со илјадници можности. Но, внимавајте, Slipstream е вашиот единствен начин да влезете.

Лебдечки екрани, холограми и дигитална пилотска кабина, универзумот Slipstream е директно инспириран од вселенските поп-културни филмови како што се The Fifth Element, Star Trek, and Men In Black.

Париското постпродукциско студио Mathematic, меѓународно признато по својата работа за Coca-Cola, Mercedes, Tencent, Disney+ и други, ги надгледуваше визуелните ефекти за филмот, збогатувајќи ги со мајсторски ретро-футуристички стил.

Целосно дигиталнa, кампањата се потпира на ултра моќен екосистем, со дистрибуција на филмот и сродните содржини преку социјалните медиуми на актерската екипа и на PUMA.

Кампањата Slipstream исто така ќе ја постави out-of-home реклами низ цела Европа (Париз, Лондон, Мадрид, Берлин, Милано, Амстердам, Стокхолм) со широк медиски план, вклучувајќи огромни церади, метро станици, DOOH и многу повеќе.

Тибо Корне, копретседател на LaFourmi, посочи: „Многу сме задоволни што стоиме зад оваа особено амбициозна кампања, особено затоа што оваа, по повеќе фудбалски кампањи, го означува нашиот прв напад во категоријата „Спорт и Стил“ за PUMA!“

ЗАСЛУГИ

Актерска екипа
Професионални спортисти: Neymar Jr., Romeo Beckham, Kingsley Coman, Memphis Depay, LaMelo Ball, Armand Duplantis, Gianmarco Tamberi.
Уметници и инфлуенсери: Danna Paola, Pamela Reif, Nessi, Just Riadh, Imenella, Don Strapzy.

Бренд: PUMA
Бренд менаџери: Benoit Menard, Laurent David, Messilia Ourak

Агенција: LaFourmi
Управители на агенцијата: Thibaut Cornet, Céline Jobert
Креативен директор: Clément Cimarro
Копирајтер: Clément Cimarro
Директор за стратегија: Jordane Rabute
Директор за клиенти: Louis Pierre-Adolphe
Акаунт менаџер: Mikael Ramirez
Раководител за огласување: Laura Conroy
ТВ продукција и уметнички закуп: Barbara Vaira
Директори за принт:  Coralie Mapouata-Barlerin & Julien Hablainville

Продукција: HVH
Режисер: Frédéric De Pontcharra
Продуценти: Nils Haagensen, Maxime Bouyer
Продукциски директор:  Adèle Barach
Директор на фотографија: Madhi Lepart
Дизајнер: Lucie Libotte
Гардероба: Axelle Gomila
Шминка: Pauline du Manoir
Коса: Manon Cana

Пост-продукција
Пост-продуцент:  Damien  Fernandez
Главен монтажер:  Antoine Deslandes
Асистент-монтажер : Nicolas Macé
Калибрација: Nicolas Gauthier

Визуелни ефекти
Визуелни ефекти: Mathematic
Линиски продуцент: Claire English
VFX: Daniel Rodriguez
Извршна продукција: Falka

Музика
Продуцент:  Joseph Petitpain
Композитор: Senbeï
Звучен дизајнер: Samuel Jurkovič

Фотографија: Louise Carrasco
Продуцент: Adèle Villemin
Продукциски асистент: Bianca Javogue

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.