• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Nielsen: ”Mејнстрим потрошувачите се заинтересирани за виртуелната реалност”

28/09/2016
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn
nielsen
Извор: hypebot.com

Прашањето дали виртуелната реалност ќе стане мејнстрим медиум на некој начин е еднаква како и дилемата ’’кој е постар- кокошката или јајцето’’. Некои велат дека потребно е да се креира доволно содржина како гаранција дека ќе се исплати набавка на скапи VR слушалки, додека други велат дека потребна е доволно опрема за корисниците со цел да им се даде и доволно добра причина на рекламните и медиумските компании за да инвестираат во овој медиум :)

Сепак, поголемиот дел од нас се уште немале можност да испробаат технологија за VR, без разлика дали тоа се однесува за поскапи системи како Oculus Rift или HTC Vive или пак поефтини и изводливи модели како Samsung Gear VR или пак Google Cardboard. Но недостапноста на опремата не ги спречува луѓето да се информираат околу виртуелната реалност и да ја погледнат од некој агол на интерес.

Во истражување спроведено од страна на Nielsen врз примерок од 8.000 потрошувачи добиени се податоци од резултати кои јасно укажуваат дека голем дел од испитаниците, всушност, се веќе подготвени за VR иако тој податок не е реално очекуван од било кој од нас. Според извештајот објавен пред помалку од 72 часа од страна на Media Lab Nielsen, речиси една четвртина (24 отсто) од испитаниците се изјаснале дека дека, најверојатно ќе користат или купат VR опрема во следната година. Други 20 % од испитаниците рекле дека не планираат да ја користат, но откако испробале и научиле некои базични чекори за вовед во виртуелната реалност интересот за овој медиум се зголемил.

р е к л а м а

“Рекламните агенции ќе бидат задоволни кога ќе ја добијата информацијата дека потрошувачите кои се заинтересирани за VR се потрошувачи од рангот ” трипл-А “: Не само што тие во раните фази прифаќаат нови производи и услуги, но тие исто се залагаат и чувствуваат емотивна поврзаност со брендовите кои ги користат “, изјави Harry Brisson, директор на лабораториски истражувања во Nielsen. “Тие, исто така, ги ценат премиум производите и услугите, за кои се подготвени да платат и премиум цена.”
За потребите на студијата, Nielsen на испитаниците им презентираше едно од 100те различни видеа поврзани со виртуелната реалност- како коментари за производи, новости за индустријата или анегдоти на креаторите или потрошувачите на производите на VR. Во согласност со добиените резултати истражувачите на Nielsen дошле до податок дека многу од испитаниците биле заинтересирани за VR или пак дека веќе се сметале себеси за “експерти “. Всушност, многумина се чувствуваат како познавачи за виртуелна реалност како што тоа го прават и за другите трендови на пазарот ( пр: како за најновите уреди за користење на мобилни уреди и сл.).

tampabay
Извор: tampabay

Видео клипови служеле како помошно средство за едукација на учесниците во истражувањето, Видеата прикажани на потрошувачите доаѓале од различни извори, вклучувајќи видеа со содржини споделени од производители на VR, видеа со вести, видеа од мрежи и видеа споделени од креатори на YouTube.

Ова всушност се добри вести за медиумските и рекламните компании кои веќе започнуваат да инвестираат во овој простор. Како што забележува Нилсен, 17 издавачи на овогодинешниот NewFronts имале презентации во кои вклучени биле и новости околу VR и 360-степени видеа презентирани во области во кои би биле вредни за инвестиција.

Во согласност со истражувачката компанија потрошувачите кои планираат да испробаат VR ќе потрошат речиси двојно повеќе средства отколку обичниот потрошувач за набавка на билети за одредени настани во живо, за ресторани и за купување на алкохолни пијалаци.

Исто така добиени се податоци дека за испитаниците да станат љубопитни не им било потребно премногу долго време, кај некои потрошувачи остварена била блискост и интерес во првите две минути. Nielsen изјави дека повеќе од половина од испитаниците покажале одредена веројатност за купување на VR по гледањето на видео.
Кај испитаниците кои за првпат испробале VR забележани се уште поголеми резултати. Во одделна студија, Нилсен, всушност, доведе 150 од испитаниците да испробаат VR слушалки во живо, што резултираше 68 отсто од испитаниците да изразат голем интерес за купување или користење VR по носењето на слушалки во студијата.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.