• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Nielsen Total Audience: Помладата генерација го предводи растот на популарноста на гледањето ТВ надвор од дома

26/06/2018
in Во фокусот, Истражувања, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Иако младите потрошувачи силно се свртуваат кон мобилни платформи, погрешно е да се мисли дека ја одбиваат линеарната телевизија. Тие само наоѓаат нови начини да ја следат

Сите знаат и постојано повторуваат дека младите потрошувачи, кои припаѓаат на Z генерација и милениумците, пронаоѓаат нови начини за гледање на видеа преку сè поголем број на нови технологии. Општо е прифатено дека овие млади гледачи се префрлаат на услугите на претплата на барање (SVOD) или гледаат содржини на нивните телефони и немаат никаков интерес за линеарната телевизија. Но, оваа претпоставка не може да биде подалеку од вистината.

р е к л а м а

Иако е вистина дека помладите потрошувачи го предводат растот на стриминг услугите, особено на нивните мобилни уреди, сепак тие сè уште бараат и висококвалитетни видео содржини на телевизија. Главниот тренд, сепак, е фактот што тие сè повеќе се дистанцираат од удобноста на своите домови во нивните навики за конзумирање медиумите (но и производите и услугите). Имено, сè повеќе млади ги следат ТВ содржините надвор од своите домови. Но, отсекогаш било тешко да се следи овој тип следење на ТВ содржини, а сега тоа е помогнато од услугата Nielsen Total Audience која ја мери гледаноста на сите платформи и уреди. Total Audience Measurement Framework на Nielsen претставува централен ресурс за следење, мерење и известување за сите начини на кои луѓето ја конзумираат содржината.

За да дознаеме нешто повеќе за оваа промена во навиките на потрошувачите, во Нилсен ги искористија сознанијата од својата мрежа за мерење на OOH (out-of-home) гледање на телевизиската содржина, да ги анализираат целосните податоци за гледаноста на ТВ во САД во текот на 2017 година, за лицата над шест годишна возраст. Резултатите покажаа дека 39% од вкупната гледаност надвор од дома (OOH) доаѓа од генерацијата Z (Gen Z) и милениумците! Ова е за 14% повеќе од националниот просек за оваа демографска група кога станува збор за гледање телевизиски содржини дома.

Во Нилсен беа заинтересирани и како изгледа целата ситуација со гледаноста надвор од дома кога се во прашање одредени жанрови на програмска содржина, како што се вести и спорт, па и тука забележаа поединечен раст на публиката, особено меѓу милениумците и генерацијата Z. Kaj жанровите најинтересна е ситуацијата со вестите. Имено, во националниот просек за гледање вести дома, бејби бумерите и постарата генерација, сочинуваат 72% од публиката. Но, она што е најимпресивно тука е дека уделот на припадниците на генарацијата Z и милениумите во гледањето на вестите надвор од дома е речиси тројно зголемено во однос на гледањето вести дома. Понатаму, уделот на гледањето на ТВ надвор од дома на генерација X (Gen X) скокна од 18% гледаност дома, на 23% гледаност на надвор од дома (OOH).

Спортските програми следат сличен тренд, при што речиси половина (45%) од гледањето надвор од дома, доаѓа од генерацијата Z и милениумците. Уделот на Gen Z и милениумците во гледањето спортови надвор од дома се зголеми за речиси 10% за секој демографски сегмент. Всушност, 15% е поголема веројатноста дека гледаноста на спортските содржини надвор од дома доаѓа од луѓе на возраст помеѓу 18 и 49 години (како примарна потрошувачка демографија).

Поради тоа, информативните и спортските мрежи забележуваат силен раст во гледањето надвор од дома од генерацијата Z и милениумците, но радиодифузерите бележат дури и повисок пораст за овие демографски групи. Гледањето на ТВ надвор од дома исто така, расте за шпански и забавни мрежи, кои бележат пораст од 3% до 7% за генерација Z, милениумците и генерација X.

Со децении, сопствениците и закупците на медиуми знаат дека постои OOH публика, но никогаш не успеале да ја квантифицираат и правилно да ја монетизираат оваа високо посакувана публика. Во текот на изминатата година, најновите сознанија во гледаноста надвор од дома меѓу овие потрошувачи поттикнаа поширока дискусија за можностите кои оваа публика ги претставува, како за купувачите, така и за продавачите.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.