• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Saturday, May 10, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Најк и Каперник: Трка на долги патеки

17/09/2018
in Во фокусот, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Со дијаметрално спротивставени тврдења кои доаѓаат од различни истражувања, се уште е прерано да се зборува за ефектите кои новата контроверзна Најк кампања ќе ги има, особено на долг рок

Новата Најк кампања со која брендот одбележува 30-годишнина на познатиот слоган „Just Do It“, претставува 30 спортисти како амбасадори на брендот Најк, но само еден од нив веднаш ја донесе оваа кампања на насловните страници низ светот – Колин Каперник. За кампањата веќе на големо пишуваат светските медиуми, а судејќи според контрадикторните податоци, уште е рано да се зборува за реалните ефекти од кампањата.

р е к л а м а

Да се потсетиме, Каперник е поранешениот играч на San Francisco 49ers кој пред неколку години ја разбранува американската јавност така што клекна за време на интонирањето на националната химна како протест против расизмот и дискриминацијата – акт кој подоцна го прифатија и други играчи. Тој постави негова црно-бела фотографија на социјалните мрежи, прикажувајќи го логото на Најк и слоганот „Just do it“, со текст: “Верувај во нешто. Дури и ако тоа значи да се жртвува сè. “

Многумина го критикуваа брендот заради овај потег, па на социјалната мрежа се појавија и снимки на луѓе кои ги уништуваат своите Најк производи и повикуваат на бојкот. Се направија и неколку анкети, а според една анкета, резултатите на компанијата се во остар пад во САД. Од друга страна, постојат и извори кои тврдат дека брендот забележа голен раст во онлајн продажбата.

Извештајот “Morning Consult” дава причини да веруваме дека мислењето на потрошувачите брзо се променило по објавувањето на новата кампања.Оваа студија во САД, спроведена врз основа на 1.694 анкети пред самата кампања (крајот на август) и 5.481 анкети по кампањата, покажа дека популарноста на Најк на интернет паѓа помеѓу целните групи. Очекувано, републиканскиот испитаниците покажуваат најголем пад на наклонетоста кон брендот (после изјавата на Доналд Трамп), како и генерацијата на Бејби бумери.

Сепак, она што уште повеќе изненадува е што брендот ја изгуби својата популарност меѓу сите демографски групи, со просечни 69% на 35% по лансирањето на кампањата. Популарноста на брендот опадна и меѓу корисниците на Најк, членови на генерација Y и Z. Оваа студија, исто така, заклучи дека и намерата на купувањето е во опаѓање.

Но, податоците од Edison Trends, која ја истражува дигитална трговија, јасно покажуваат дека во оваа ситуација не постои едноставен одговор. MarketWatch, во својата статија се повикува на бројките од Edison Trends, покажувајќи дека онлајн продажбата на Најк се зголемила за 31% во периодот помеѓу 2 септември и минатиот вторник, во споредба со растот од 17% во истиот период од 2017 година.

Некои коментатори подвлекоа дека ефектите од овој потег на Најк ќе бидат јасни дури на долг рок. Во секој случај, се работи за смела кампања со политички импликации, која се надоврзува на постојната дебата во општеството и како таква, нејзината цел не е краткорочна продажба, особено кога се работи за прашање кое се смета дека е крајно поларизирано.

На крајот, влијанието на кампањите, особено вакви, не може да се препознаат во рок од седум дена од започнувањето. Долгорочните ефекти ќе покажат дали учеството на Најк во политичката ситуација во која сака да заземе страна, било вредно за ризик.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.