Повеќе од 35 години по воведувањето на легендарниот слоган „Just Do It“, Nike лансира нова кампања наменета за денешната генерација на спортисти и обожаватели. Глобалниот спортски бренд ја претстави „Why Do It?“ – кампања што ја претставува големината не како краен резултат, туку како личен избор кој се прави секој ден.
Новата кампања го истакнува уверувањето дека спортот е пред сè храброст, истрајност и самодоверба. „‘Just Do It’ не е само слоган, туку дух што нè инспирира да ги надминеме сопствените граници,“ посочува Никол Греам, извршна потпретседателка и генерална маркетинг директорка на Nike. „Со ‘Why Do It?’ сакаме да ја разбудиме истата енергија кај новата генерација, предизвикувајќи ги да му веруваат на својот потенцијал и да го започнат своето патешествие кон големината.“
Главната реклама на кампањата вклучува глобален состав на спортисти од Nike, меѓу кои тенискиот ас Карлос Алкараз, НФЛ шампионот Секвон Баркли, кошаркарската легенда ЛеБрон Џејмс, скејтбордерката Рајса Леал и други. Нивните приказни потсетуваат дека најважно е да се започне – и дека неуспесите се составен дел од патот до успехот.
Баркли отворено зборува за своето патување: „Морав да се борам низ неуспеси, но токму тоа го прави патувањето вистинско и единствено мое“. Алкараз додава: „Во тенисот не можеш да контролираш сè, но секогаш можеш да одлучиш да се бориш за следниот поен“. Нивните зборови ја отсликуваат централната порака на кампањата: големината доаѓа од истрајност и одлуката да се продолжи напред.
Од своето деби во 1988 година, „Just Do It“ стана еден од најиконичните слогани во спортот и културата, започнувајќи со славната реклама во која 80-годишниот тркач Волт Стак трчаше низ Златната порта во Сан Франциско. Со „Why Do It?“, брендот ја продолжува таа традиција, предавајќи го факелот на новата генерација и покажувајќи дека суштината на спортот не се состои само во победата, туку во храброста да се започне.