Американската маркетинг групација IPG го лансираше Mediabrands Health, нов „центар за извонредност“ во рамките на IPG Mediabrands, за да ги подобри глобалните медиумски услуги на IPG Health и да ги поддржи нивните односи со фармацевтските компании и здравствените брендови.
Овој центар има за цел да им понуди на клиентите стратешки сознанија преку аналитика на податоци и да соработува со решенијата за здравствена заштита Solved(d) и Acxiom Health во мрежата на IPG Health.
Поранешната глобална претседателка за здравство во Initiative, Мелиса Гордон-Ринг, ќе биде претседателка на новиот центар за извонредност Mediabrands Health, додека пак Даниел Ландерс ќе биде генерален директор за стратегија. Претседателката Гордон-Ринг се надева дека оваа иницијатива ќе поттикне силни идни партнерства за компанијата.
За разлика од другите агенции, Mediabrands Health има за цел да ги поедностави искуствата на клиентите преку интегрирање на увиди низ мрежата на IPG. Новиот центар за извонредност ќе се фокусира на иновации во области како што се приватноста на пациентите и разновидноста на клиничките испитувања, со цел да поттикне раст – како за Mediabrands Health, така и за неговите клиенти.
Основањето на Mediabrands Health следи по унапредувањето на понудата на инфлуенсери на IPG Health и неодамнешните консолидации на агенциите. Генералниот комерцијален директор на IPG Health, Мајк Гуарино, ја истакна важноста на флексибилноста како клучен предуслов во обезбедувањето на самостојни и интегрирани медиумски решенија за клиентите.