• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Tuesday, June 3, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Нов извештај на Dentsu: Медиски трендови за 2024 година

06/10/2023
in Во фокусот, Истражувања, Маркетинг & Адвертајзинг, Најнови вести
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

Агенциската мрежа Dentsu го објави својот годишен извештај за медиски трендови со наслов „Темпо на напредокот: Медиски трендови за 2024 година“. Создаден преку собирање на податоци и увиди од своите експерти во агенциите Carat, Dentsu X и ​​iProspect на глобално ниво, новиот извештај на Dentsu ги истакнува десетте клучни катализатори на промени во медиската индустрија кои најверојатно ќе го одредат темпото на напредок за брендовите ширум светот.

На повеќе од 40 страници со детални коментари, извештајот екстраполира како генеративната вештачка интелигенција најдобро ќе се користи за да се поттикне растот, како монетизацијата на индустријата добива на сила и како вистинскиот интегритет во огласувањето ќе ги издигне брендовите. Извештајот не само што ги истакнува клучните трендови во секоја од овие три области на фокус, туку дава и предлози за тоа како брендовите можат да ги применат на краток и долг рок.

р е к л а м а

„Нашето претходно истражување за клиентите покажа дека повеќе од 60% од маркетерите веќе почнале да користат генеративна вештачка интелигенција во нивната компанија. Па така, во нашиот извештај за медиските трендови во 2024 година, ни беше важно да ги идентификуваме и презентираме дополнителните силни страни, трендови и технологии за да им помогнеме на клиентите да напредуваат во овој простор. Кога ќе ги собереме експертите од нашите медиски агенции ширум светот за да ги изработиме овие предвидувања, од суштинско значење е да ги прикажеме најитните теми и најдобрите можности за иднината. Овој извештај го прави токму тоа, на практичен и лесно достапен начин“ – објаснува Питер Хуијбум, глобален извршен директор  за маѓународни медиски пазар во Dentsu.

Според новиот извештај на Dentsu, клучните предвидувања за насоката на развој на медиската индустрија во 2024 година, но и понатаму ќе бидат:

Генеративната вештачка интелигенција го зазема централното место

Генеративната вештачка интелигенција е најголемиот технолошки напредок во последната деценија. Со оглед на тоа што 63% од маркетерите велат дека веќе почнале да користат генеративна вештачка интелигенција во нивната компанија, технологијата ќе заземе централно место во претстојните месеци и години. Од пребарување до креативност, до медиско планирање и продукција, генеративната вештачка интелигенција ја издигнува медиската ефективност до нови височини. Оваа тема се истражува преку:

Тренд 1: Пораст на генеративното пребарување – Генеративната вештачка интелигенција ќе го трансформира начинот на кој луѓето пристапуваат до информации, од пребарувачи до платформи за тргување.

Тренд 2: Повторно осмислена креативност – Подобрување на човечката креативност преку генеративна вештачка интелигенција во области како што се создавање содржини и пишување текстови, како и создавање на слики.

Тренд 3: Генеративнa оптимизациja – Искористување на генеративната вештачка интелигенција за да се поедностави продукцијата на реклами, таргетирањето и ефикасноста во обем и темпо.

Трка за монетизација

Во 2024 година, ќе сведочиме на засилена конкуренција помеѓу технолошките платформи. Додека се обидуваат подобро да ги монетизираат своите услуги во предизвикувачки економски услови, платформите значително повеќе ќе се фокусираат на заштита на нивните податоци, разбирање на нивните корисници и зајакнување на нивните огласувачки понуди. Овој мегатренд вклучува:

Тренд 4: Свет на слични апликации – Како што платформите стануваат сè повеќе слични, привлекувањето на вниманието на публиката никогаш не било поважно за брендовите.

Тренд 5: Од оградени градини до оградени цевки – Платформите имаат поголем одбранбен став кон нивните податоци, што го покренува поголемото прашање за деликатната рамнотежа помеѓу заштитата и можноста за откривање.

Тренд 6: Рефокусирање на идентитетот – Како што се приближува крајот на колачињата од трети страни, медиските платформи значително повеќе инвестираат во длабинско разбирање на луѓето.

Тренд 7: Повеќе реклами за поголем поврат – Проширувањето на огласувањето во нови области за повеќето платформи, со нови формати, можности – и ризици – кои се појавуваат како резултат.

Економијата на интегритет

Растот во следната година нема да биде само во тешка економија; ќе се разговара и за одржливите придонеси на брендовите во општеството. Во услови на растечка социјална и политичка поларизација и климатски промени, изградбата на повеќе  јаглеродно ефикасни, разновидни и безбедни онлајн простори за луѓето и брендовите, ќе биде од клучно значење за успехот. Ова ќе биде истакнато преку:

Тренд 8: Новите лица на растот – Како што консумацијата на медиумите станува поразновидна и персонализирана, брендовите мора да се прилагодат за да ги одразуваат потребите и идентитетот на публиката и да останат релевантни.

Тренд 9: Побезбедни, подобри, побрзи, посилни –  Во услови на брзо менување на дигиталниот пејзаж, новитетите во зајакнувањето на бредндовите ќе имаат за цел да создадат побезбедни средини, како за луѓето, така и за самите брендови.

Тренд 10: Повеќе внимание, помалку емисии – Како што брендовите имплементираат медиски стратегии со подобра ефикасност во однос на јаглеродниот отпечаток, оптимизирањето за внимание треба истовремено да води кон декарбонизација преку оптимизирано и подобрено влијание.

Доколку сакате да дознаете повеќе за медиските трендови во 2024 година, целосниот извештај на Dentsu можете да го преземете на следниот ЛИНК.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.