• Огласи за работа
  • |
  • Датабаза на агенции
  • |
  • Датабаза на медиуми
Wednesday, May 14, 2025
Ресурсен центар
No Result
View All Result
NEWSLETTER
Marketing365
Контакт
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
Marketing365
  • ТЕМИ НА ГОДИНАТА
    • Женско претприемништво
    • Сајбер безбедност
    • Финансиска писменост
    • Македонски визуелен идентитет
  • Во фокусот
    • Истражувања
    • Колумни
    • Интервјуа
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
    • Политички маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Компании
    • FMCG
  • Настани
No Result
View All Result
Marketing365
No Result
View All Result

Нов продукт на Facebook за локален адвертајзинг кој таргетира и следи потрошувачи преку агрегирани податоци

06/11/2015
in Digital, Во фокусот
Сподели на FacebookТвитниСподели на LinkedIn

И покрај тоа што неодамна Фејсбук откри дека неговите адвретајзинг продажби се зголемиле за 45% во годината, односно 4.3 милијарди долари во третиот квартал, сепак несомнено е дека би сакал да има поголем удел во маркетинг буџетите на локалните бизниси.

Техолошкиот гигант објави дека ќе лансира два нови производи за локални бизниси насочени да им помогнат во подоброто разбирање на пешачкиот сообраќај во нивната околина и да им овозможи на тие со повеќе локации да таргетираат реклами за специфични продавници.

“Ова се два начини за бизнисите да ја разберат состојбата на пешачкиот сообраќај околу нивните продавници и да им се даде можност да гледаат каков ефект имаат нивните маркетинг кампањи врз пешачкиот сообраќај”, изјави Мат Идема, потпретседател за монетизирачки продукт маркетинг на Фејсбук.

р е к л а м а

За почеток, компанијата лансираше нов таб во Page Insights со што бизнисите подобро ќе ги разбираат групите на луѓе околу нивната продавница. Гледајќи врз агрегираните демографски податоци и локални трендови, бизнисите можат да видат (бидејќи локацијата на корисниците на мобилната Фејсбук апликација е често позната) кога нивното соседство е најраздвижено.

facebook-local-hed-2015

Претставник на Фјесбук изјави дека трговците ќе можат да видат колку анонимни Фејсбук корисници биле на 150, 450 или 1500 стапки одалеченост од нивните продавници. Тие исто така ќе можат да видат агрегирани демографски податоци како возраст и пол, за луѓето во близина, заедно со тоа дали некој е мештанин или посетител.

Фејсбук се надева дека можноста да се разбира соседството ќе им помогне на бизнисите да се чувствуваат подобро дали нивните реклами допираат до луѓето кои се блиску до нивните продавници.

“Сега, за прв пат, адвертајзерите ќе можа де видат колкав процент од луѓето во близина ја имаат видено рекламата, помагајќи им да разберат колку нивните реклами допираат до потенцијалните клиенти”, беше напишано во блог постот кој ја соопшти новината. “Со тек на време, новата метрика ќе може да им помогне на адвертајзерите да направат конекција помеѓу досегањето до поголем процент на луѓе во близина и постигнувањето на бизнис резултати за кои се грижат”.

Таргетирањето на локалниот сообраќај се вклопува и со еден нов продукт. Како следен чекор од минатогодишното лансирање на Local Awareness Ads, Фејсбук ќе создаде локациско-специфични реклами за бизниси со повеќе продавници. Фејсбук истакна дека оваа алатка ќе помогне во поедноставувањето на таргетирњето реклами, овозможувајќи им на бизнисите да одберат за кои продавници сакаат да се јавува рекламата.

Луѓето најблиску до дадена продавница или ресторан ќе можат да го видат името и адресата, заедно со call-to-action копче кое ќе нуди насоки за движење или телефонски број. Рестораните, како еден пример, со неколку локации во еден град веројатно ќе откријат дека оваа алатка е вредна за тестирање.

“Како дополнување на рекламите кои се локално релеванти, начинот на кој тие реклами ќе бидат прикажани на луѓето во системот исто така ќе биде локален”, додаде Идема.

р е к л а м а
EVN Banner

Вечерен бриф

Маркетинг365 вечерен бриф

* indicates required

За нас

Маркетинг365 (М365) е прв македонски портал кој во фокусот ја има маркетинг, медиа и ПР индустријата во Македонија.
Формиран е во 2011 година и во своето досегашно постоење има добиено неколку домашни и меѓународни признанија вклучувајќи ги и “Блог на годината“ (прво место, 2011 и 2015 година), “Највлијателен балкански блог кој доаѓа од Македонија“ (прво место 2012) и “Најдобар бизнис-информативен веб сајт“ (второ место, 2014)…….Прочитај  ПОВЕЌЕ

marketing365-logo-transparent

  • Импресум
  • Контакт
  • Датабаза на агенции во Македонија
  • Политика за приватност на Marketing365 (Privacy Policy)

 

Member of

  • Импресум
  • Контакт
  •  Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање 2024
  • About (English)

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

Користиме колачиња за да го оптимизираме Вашето искуство на нашата веб страна. Со кликање на "Прифати ги сите" се согласувате на користење на сите колачиња. Можете и да кликнете на "Избери колачиња" за сами да изберете кои од нив ќе бидат активни.
Избери колачињаПрифати ги сите
Manage consent

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. These cookies ensure basic functionalities and security features of the website, anonymously.
CookieDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-analytics11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics".
cookielawinfo-checkbox-functional11 monthsThe cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional".
cookielawinfo-checkbox-necessary11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-others11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other.
cookielawinfo-checkbox-performance11 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance".
viewed_cookie_policy11 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
Functional
Functional cookies help to perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collect feedbacks, and other third-party features.
Performance
Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.
Analytics
Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.
Advertisement
Advertisement cookies are used to provide visitors with relevant ads and marketing campaigns. These cookies track visitors across websites and collect information to provide customized ads.
Others
Other uncategorized cookies are those that are being analyzed and have not been classified into a category as yet.
SAVE & ACCEPT
No Result
View All Result
  • Најнови вести
  • Во фокусот
    • Колумни
    • Интервјуа
    • Истражувања
  • Маркетинг & Адвертајзинг
    • #MKAgencyLife
    • Креативен импулс
    • Digital
    • Герила маркетинг
  • ПР
  • Медиуми
  • Настани
  • Компании
  • Огласи за Маркетинг/ПР работа
  • ДАТАБАЗА НА АГЕНЦИИ
  • ДАТАБАЗА НА МЕДИУМИ
  • Контакт
  • Ценовник за огласување
  • Политичко рекламирање

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.