Шведскиот производител на автомобили Volvo го претстави својот најнов модел на теренско возило со целосно електричен погон, EX30 Cross Country, проследено со огласувачка кампања која ги редефинира авантурите во природа од детска перспектива.
Наместо да прикажува големи, драматични експедиции, новата кампања на Volvo нагласува како дури и малите патувања во природа можат да се чувствуваат како големи авантури. Во таа насока, централниот спот на кампањата следи едно младо момче кое рано наутро, заедно со својата мајка, зад себе го остава градот и тргнува на прошетка во природа.
Раскажана од негова перспектива, приказната го доловува чувството на воодушевување од природата, користејќи ги имагинацијата и љубопитноста како објектив за да ги претвори и најмалите моменти во грандиозно авантуристичко искуство.
Кампањата е создадена од креативната агенција Forsman & Bodenfors, а ја следи новата креативна стратегија на Volvo за користење на детската перспектива во промовирањето на своите производи.